Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#33833Opakovaná výzva k úhradě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 8 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2019, před 6 lety

Simona Vavrova

Znění stížnosti

Dobry den, stale mi nekdo od Vas pise vyzvy k uhrazeni faktury, kterou uz jsem davno uhradila. Byla bych velice rada, kdyby jste si tam udelali poradek. Dekuji s pozdravem Vavrova


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2019 10:01, před 6 lety

Společnost by měla být schopná vysvětlit spotřebiteli, za co přesně je předmětná částka vyúčtována, protože i v případě sporu by muselo být relevantními důkazy prokázáno, že nárok na zaplacení dlužné částky vznikl.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.