Společnost


JASAIR, spol. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33837Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2019, před 6 lety

Jindřiška Frischová

Znění stížnosti

V lednu 2019 jsem koupila obraz . Cena 2795 ,- Kč ihned po shlédnutí jsem ho vrátila poštou zpět . Neodpovídal popisu , obrázku . Dodnes mi vrátil majitel firmy pouze 795,- Kč a nedá se s nim domluvit . Vymlouva se na svou špatnou finanční situaci . Zvažuji hromadnou žalobu . U Vás na stránkách si stěžovala na tuto firmu paní . Je možné na ni získat kontakt? Děkuji Frischová Jindřiška , tel 775 584858 nebo předat ji kontakt na mě ? Děkuji krasny den


Produkt

Obraz složený ze dvou částí - strom za 2795


Požadované řešení

Upozornění dá Jasair
Předání kontaktu na mě paní co u Vás zveřejňovala problém z dá Jasair


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2019 10:10, před 6 lety

Pokud byla kupní smlouva uzavřena prostřednictvím prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka toto právo uplatní, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce všechny peněžní prostředky, včetně nákladů na dodaní zboží, které od spotřebitelky na základě kupní smlouvy přijal, a to nejpozději do 14 dní od okamžiku, kdy spotřebitelka od smlouvy odstoupila.

Prodávající nemusí peněžní prostředky spotřebitelce vracet do doby, než mu spotřebitelka vrátí zboží nebo prokáže, že mu zboží odeslala (z popisu stížnosti však vyplývá, že spotřebitelka již zboží zpět prodávajícímu odeslala). Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Bohužel český právní řád nezná prozatím právní institut hromadné žaloby, tudíž takového institutu není možné využít.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2019 08:34, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.