Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#3384Neuznaná reklamace-rychlovarná konvice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2014, před 11 lety

Jiří Šimek

Znění stížnosti

Reklamoval jsem rychlovarnou konvici v záruce. Při běžném používání upadlo zapínací tlačítko a konvice se tím pádem stala nefunkční. Reklamace nebyla uznána s vyjádřením, že na mechanické poškození záruku nelze uplatnit. Podotýkám, že konvice byla standardně používána a k defektu nedošlo silou, pádem ani podobným použitím. U zapínacího tlačítka, které je používáno několikrát denně tedy očekávám rozhodně delší životnost. Paní mě v případě dalších diskuzí odkázala na jejich smluvní servis, který jim vyjádření zaslal. Konvici jsem zatím nepřevzal, sháním informace jak nastalou situaci řešit. Předem děkuji za vyjádření a rady.


Produkt

Rychlovarná konvice ECG RK 1865 ST


Požadované řešení

oprava vadného dílu, v případě náročnosti - vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 15:31, před 11 lety

Jestliže prodejce bude trvat na zamítnutí reklamace z důvodu mechanického poškození, spotřebitel se může obrátit na soudního znalce a nechat si vypracovat znalecký posudek. Pokud se tak spotřebitel rozhodne, doporučujeme tak učinit co nejdříve. V takovém případě je nutné zboží převzít z reklamace a je vhodné na reklamační protokol napsat svůj nesouhlas s upozorněním, že se obracíte na soudního znalce. Znalec by se v posudku měl zabývat povahou vady a odůvodněním reklamace. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispzici na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 12:41, před 10 lety

Společnost Tesco Stores ČR a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.