Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Reklamoval jsem rychlovarnou konvici v záruce. Při běžném používání upadlo zapínací tlačítko a konvice se tím pádem stala nefunkční. Reklamace nebyla uznána s vyjádřením, že na mechanické poškození záruku nelze uplatnit. Podotýkám, že konvice byla standardně používána a k defektu nedošlo silou, pádem ani podobným použitím. U zapínacího tlačítka, které je používáno několikrát denně tedy očekávám rozhodně delší životnost. Paní mě v případě dalších diskuzí odkázala na jejich smluvní servis, který jim vyjádření zaslal. Konvici jsem zatím nepřevzal, sháním informace jak nastalou situaci řešit. Předem děkuji za vyjádření a rady.
Rychlovarná konvice ECG RK 1865 ST
oprava vadného dílu, v případě náročnosti - vrácení peněz
|
Tweet |
Jestliže prodejce bude trvat na zamítnutí reklamace z důvodu mechanického poškození, spotřebitel se může obrátit na soudního znalce a nechat si vypracovat znalecký posudek. Pokud se tak spotřebitel rozhodne, doporučujeme tak učinit co nejdříve. V takovém případě je nutné zboží převzít z reklamace a je vhodné na reklamační protokol napsat svůj nesouhlas s upozorněním, že se obracíte na soudního znalce. Znalec by se v posudku měl zabývat povahou vady a odůvodněním reklamace. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispzici na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost Tesco Stores ČR a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.