Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
objednala jsem v Tchibo balíček pro vnučku. Vaše číslo zásilky je 01048351258. Číslo Tchibo je 1313368790, 346556894, cena 494 Kč.
Ještě je ve sledování zásilky číslo 13133687901025. Čísel plno, zásilku bedlivě sleduji. Pohybovala se mezi depem Modeetice a sklady. NIKDY mi nebyla doručena, ani oznámení o doručení, NIC.
REKLAMUJI nedodání tímto způsobem. Sdělte mi, kdy balíček dodáte, prosím. BRZY. Děkuji.
balíček od Tchobo
CHci dostat svůj zašantročený balíček. Co nejdříve.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Na základě sdělení spotřebitelky, že věc již byla vyřešena, stížnost uzavíráme.