Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#33845Nedoručení zásilky na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2019, před 6 lety

Natalie Müllerová

Znění stížnosti

Dobrý den, včera mi bylo napsáno, že mě nezastihli, přitom doma stále někdo je. Dnes ráno mi přišla sms, že mi balík přivezou mezi 11-13h, tak čekám celou dobu a sedím na zadku, i když si potřebuju zařídit o hodně víc věcí a ve 13:42 mi přijde zpráva, že si ho mohu vyzvednout v PPL parcelshopu. Volal jsem řidiči a ten mi řekl, že mu jeho kolega dal mulj balík a je se mnou domluven, že to mají dat na odběrové místo, s nikým jsem se na ničem takovém nedomlouvla. Nemám čas tam zajet a opravdu nebudu tahat jeden blbej pár bot přes celou republiku a následně do zahraničí. Pokud to neumíte, tak to nedělejte, děkuji...


Požadované řešení

Zlepšení komunikace se zákazníky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2019 10:49, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2019 08:29, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.