Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33848Odmítli plnění za rozbité čelní sklo vozidla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2019, před 6 lety

Aleš Simandl

Znění stížnosti

Dobrý den, od přede mnou jedoucího vozidla odlétl kámen a rozbil čelní sklo mého vozidla. Zastavil jsem řidiče, prohlédli jsme prasklé sklo s čerstvou stopou po dopadu kamene, na silnici byl rozházený štěrk a volné kamínky. Sepsali jsme protokol o nehodě, viník nahlásil pojišťovně a dostal číslo pojistné událost. Já jsem nahlásil pojišťovně škodu k této pojistné události a nechal jsem v autorizovaném/partnerské servisu sklo vyměnit. V servisu vše znovu nafotili a zdokumentovali a poslali pojišťovně. Opravu jsem zaplatil a fakturu jsem poslal pojišťovně k proplacení. Kooperativa následně odmítla škodu uhradit a tvrdí, že viník není dostatečně prokázán. Kopie korespondence pošlu na vyžádání. Děkuji, Aleš Simandl.


Produkt

Povinné ručení


Požadované řešení

Pojišťovna zneužívá svou pozici dle zákona 168/1999 o pojištění vozidel a přivlastňuje si právo výhradního rozhodce pouhým tvrzením proti tvrzení. To není v pořádku. Žádám zaplacení opravy.

Všichni platíme povinné ručení, aby se z něho hradily škody na jiných vozidlech.

Kamera nepatří do povinné výbavy vozidla a není možné ji vynucovat ani podmiňovat. Zabíraný úhel kamery neobsáhne celé čelní sklo a kamera nemá záznam zvuku.

Spolujezdec není vždy přítomen a není možné se dožadovat jeho účasti při nehodě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2019 12:29, před 6 lety

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.