Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#33849Nedodanie tovaru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2019, před 6 lety

Michal Vogel

Znění stížnosti

Dobrý deň,
objednal (a zaplatil 11 005,00 Kč) som klimatizáciu s doručením cez službu Helicar na termín 19.6.2019.
18.6. poslali informáciu, že sa to môže oneskoriť, ale budú ma informovať.
19.6. som im večer volal (cca 4 minúty čakania kým ma prepojili na operátora), aby som zistil stav. Slečna oznámila, že zistí a zavolá späť... nezavolala.
Až v noci o 23:00 poslali email, že tovar mám očakávať 20.6. Avšak v ten deň nič neprišlo. Napísal som im sťažnosť, že tovar nemám a už nemám záujem o to a požadujem vrátenie peňazí.
21.6. mi odpísali klasickú výhovorku, že sa mi kuriér nemohol dovolať.
Uviedol som slovenský kontakt (s predvoľbou), ale doteraz s tým nebol problém, pretože mi tam vždy Alza posielala SMS.
25.6. napísali, že po vrátení tovaru na sklad vystavia dobrobis.
3.7. som ich kontaktoval s otázkou ako dlho trvá naskladnenie. Už sa neozvali. Neprijaté hovory od kuriéra taktiež nemám.
Ďakujem


Produkt

model: Mobilní klimatizace WHIRLPOOL PACW29HP url: https://www.alza.cz/whirlpool-pacw29hp-d5576704.htm


Požadované řešení

O tovar už nemám záujem. Stratený čas mi nevrátia. Bude stačiť vrátenie peňazí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2019 13:06, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Toto právo mu náleží i v případě, pokud zboží ještě nepřevzal. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2019 22:52, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.