Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý deň,
objednal (a zaplatil 11 005,00 Kč) som klimatizáciu s doručením cez službu Helicar na termín 19.6.2019.
18.6. poslali informáciu, že sa to môže oneskoriť, ale budú ma informovať.
19.6. som im večer volal (cca 4 minúty čakania kým ma prepojili na operátora), aby som zistil stav. Slečna oznámila, že zistí a zavolá späť... nezavolala.
Až v noci o 23:00 poslali email, že tovar mám očakávať 20.6. Avšak v ten deň nič neprišlo. Napísal som im sťažnosť, že tovar nemám a už nemám záujem o to a požadujem vrátenie peňazí.
21.6. mi odpísali klasickú výhovorku, že sa mi kuriér nemohol dovolať.
Uviedol som slovenský kontakt (s predvoľbou), ale doteraz s tým nebol problém, pretože mi tam vždy Alza posielala SMS.
25.6. napísali, že po vrátení tovaru na sklad vystavia dobrobis.
3.7. som ich kontaktoval s otázkou ako dlho trvá naskladnenie. Už sa neozvali. Neprijaté hovory od kuriéra taktiež nemám.
Ďakujem
model: Mobilní klimatizace WHIRLPOOL PACW29HP url: https://www.alza.cz/whirlpool-pacw29hp-d5576704.htm
O tovar už nemám záujem. Stratený čas mi nevrátia. Bude stačiť vrátenie peňazí.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Toto právo mu náleží i v případě, pokud zboží ještě nepřevzal. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.