Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V březnu letošního roku mě zavolala zástupkyně společnosti T-mobile a nabízela mě změnu tarifu který by mě měl vyhovovat. Při hovoru jsem jasně trval na tom že nechci být vázaný smlouvou na určité období, že chci být volný. Dále jsme jednali o paušální částce okolo 747 Kč ,kterou budu platit včetně internetu. Konkretně jsem rozuměl ,že se jedná o neomezeném volání všemi sítěmi včetně internetu který jsem si pořizoval někdy v dubnu roku 2013 u společnosti T-mobile. Na problém časové vázanosti k T-mobilu mě bylo řečeno ,že mohu kdykoliv odstoupit ,že nejsem ničím vázaný.Dva měsíce probíhalo všechno dle dohody a nyní třetí měsíc mě přišla faktura na částku 1183 Kč.
Protože jsem se snažil získat informaci ohledně této náhlé změny , tak jsem zjistil že komunikace se společností T-mobile je pouze jednosměrná.Protože jsem se snažil získat info o mém problému a nenacházel jsem uspokojení,(vzláště povídání si s automatem -Objednejte,kupte ,pořiďte zaplatíte) tak jsem dne 2.6.2014 zaplatil předraženou částku s tím ,že když není řešení přejdu k jinému operátorovi. Dnes 3.6.2014 jsem se zastavil v pobočce abych vyřešil přestup a bylo mě řečeno že budu muset zaplatit jěště pokutu cca. 3000 Kč za odchod ,který je ve smluvním vztahu.
A to je vrchol mojí spolupráce se společností T-mobile.Po tolika letech z mojí strany pravidelné platby paušálu - pokuta. Kde to jsem? Když poslední smlouva byla podepsána v únoru roku 2012? Jsem vězněm společnosti a bude mě prodlužovat smlouvu samovolně ,kdy se jí zachce? Když jsem přecházel od společnosti O2 k T-mobilu nenastaly z pozice O2 nejmenší problemy. Přecházel jsem z důvodu signálu.
I když nyní po přetěhování zpět na původní místo se kvalita signálu změnila k horšímu a zde je opět lepší signál O2 a i tak jsem ochotný běhat při telefonování i k oknu ale všechno má své ale. Nechce se mě neustále trávit čas vyřizováním či řešením nějakých problémů. Buď společnost něco hlásá a dodržuje a nebo dochází k postupnému obelhávání zákazníka, tím že mu nabídneme "lepší podmínky".
Rekapitulace: 1- změna s dohodnuté částky
2- nedohodnutý smuvní vztah na dobu určitou
3- neoprávněná pokuta při případné změně operátora
Doufám ve včasné a kladné vyřešení mojí stížnosti.
Váš zákazník Vydra Josef.
Návrh na řešení: Po svých zkušenostech s operátory nechci být smluvně vázaný na dobu určitou / smlouva možná pouze na vyjímečnou nabídkou/.
Nemám uzavřenou smlouvu, proto zrušit pokutu při možném ukončení vztahu.
Pokud není ze strany T-mobilu možné dodržet telefonickou dohodu z března letošního roku tak vrátit sazbu za telefonování na původních 150 Kč/měsíc.
Vydra Josef
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme podat reklamaci vyúčtované částky. Je nutné tak učinit nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Dle ustanovení § 63 odst. 9 zákona o elektronických komunikacích je poskytovatel služby při sjednávání nebo změně smlouvy prostřednictvím prostředku komunikace na dálku povinen poskytnout účastníkovi informace podle ustanovení § 63 odst. 1 zákona o elektronických komunikacích písemně, a to v elektronické nebo listinné formě.
Dále platí dle § 1822 občanského zákoníku, že smlouva musí obsahovat i údaje sdělené spotřebiteli před jejím uzavřením. Tyto údaje lze změnit, pokud si to strany výslovně ujednají. Uzavřená smlouva musí být v souladu s údaji, které byly spotřebiteli sděleny před uzavřením smlouvy. Tyto údaje lze změnit, pokud si to strany výslovně ujednají, jinak platí jako obsah smlouvy údaj pro spotřebitele příznivější.
Odkaz na zákon o elektronických komunikacích: http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2005-127
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory nemohou být tedy řešeny prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.