Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.5.2019 jsem se u Lepší.tv zaregistroval na Akční nabídku v podobě služby Lepší.TV společně se stanicemi HBO, HBO2 a HBO3 (+ videotékou HBO GO) si můžete vyzkoušet na jeden měsíc jen za 1 Kč, a to bez jakýchkoliv podpisů a smluv. , a jelikož jsem zjistil , že mi nabízené služby nevyhovují tak jsem automatické prodlužovaní zrušil druhý den po zaplacení první faktury na stránkách zrušením služeb,a služby nevyužívám . A po měsíci dnes jsem zjistil že byla stržena částka na další období a na mém účtu u lepší.tv byly aktivní 2 služby , které jsem předtím zrušil. Tak jsem je obě opět zrušil .Žádám vrácení stržené platby 418 kč. Firma tvrdí ,že jsem měl zrušít v Osobním nastavení automatické platby kartou, ale o této povinnosti mně v žádném emailu ani v jejich nabídce na https://porovnejsito.cz/akce/vyzkousejte-lepsitv-bez-zavazku-nyni-jen-1-kc-za-mesic. nic takového není a odmítají mi vrátit neoprávněně ztrženou platbu.
Akční nabídku v podobě služby Lepší.TV společně se stanicemi HBO, HBO2 a HBO3 (+ videotékou HBO GO) si můžete vyzkoušet na jeden měsíc jen za 1 Kč, a to bez jakýchkoliv podpisů a smluv. https://porovnejsito.cz/akce/vyzkousejte-lepsitv-bez-zavazku-nyni-jen-1-kc-za-mesic
Vrácení částky 418 kč
|
Tweet |
Samotná prolongace (prodloužení) smluvního vztahu není zakázaná. Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud společnost před uzavřením smlouvy spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
nejednalo se o neoprávněné stržení platby, z důvodu, že jste s automatickou platbou souhlasil.
Pokud jste využil akci První měsíc za korunu, tak jedinou podmínkou bylo, abyste během objednávky souhlasil s tím, že pokud si během měsíce nezrušíte v Osobním nastavení automatické platby kartou, tak vám pro Vaše pohodlí na konci zkušebního období automaticky prodloužíme služby o další měsíc za standardně nejlepší cenu. Bohužel zaplacené peníze nejsme schopni vrátit zpět z důvodu, že jste nevyužil garanci vrácení peněz do 30 ti dní.
Dobrý den,
Vaši nabízenou službu jsem zrušil již druhý den, v nastavení Mé služby ,kde byl datum služby do 28.6.2019.A nikde v emailu ,který mi od Vás přišel se nikde nepíše ,že musím v osobním nastavení něco rušit.A aby jste pro moje pohodlí zaškrtávali platbu kartou ,když jsem Vaše služby zrušil mi přijde nekorektní.
Jestliže systém umožňuje zrušení služeb, nicméně pro ukončení automatického prodlužování je zaptřebí provést jinou operaci, jeví se to jako poměrně matoucí. Poučení na objednávkové stránce LEPŠÍ.TV je uvedeno následující: "K ničemu se nezavazuji, pokud mi nebudou služby vyhovovat, kdykoliv je můžu změnit nebo zrušit. Po měsíci za 1 Kč mi bude služba Lepší.TV automaticky prodloužena za 199 Kč měsíčně a stanice HBO za 219 Kč měsíčně."
Z poučení tedy vyplývá to, že je možné službu kdykoliv zrušit, poučení o nutnosti provést nějaký další krok, tj. zrušit automatické platby kartou už z poučení nevyplývá.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Systém neumožňuje zrušení automatické platby, slouží pouze k ručnímu prodloužení služeb.
V systému uživatel nenalezne možnost uložení nastavení.
Domníváme se, že s našeho webu je jasná informace, že pokud si člověk automatickou platbu neukončí, bude mu stržena platba za další měsíc.
Službu je možné kdykoliv zrušit, peníze však vracíme pouze do prvních 30ti dní od prvotního objednání.
Dobrý den,
já jsem vaši službu zrušil do dvou dnů na Vašem webu, tím jsem se domníval ,že je tímto ukončena služba , a že mii již žádná platba nebube stržena.Na stránce , kde se ruší služby nikde není uvedeno ,že se musí ještě zrušit automatické platby.O zrušení jsem nebyl nikde v emailu který jsem od Vás dostal řádně informován, a tímto jste mně uvedly v omyl.A do 30 dnů jsem Vaši službu zrušil. Tak nevím proč mi nemůžete vrátit peníze , za období , které jsem si neobjednal.A byly strženy neoprávněně.
Stížnost přeřazujeme zpátky na spotřebitele, aby za účelem přesné komunikace se společností detailně popsal, jak službu zrušil, resp. jaké možnosti v systému navolil.
Dobrý den, dne 29.5.2019 jsem zjistil , že vy služby LepšíTv nevyhovují , tak jsem se přes svůj účet u LepšíTv přihlásil a v sekci Mé objednané služby na https://www.lepší.tv/uzivatel/sluzby/ jsem zrušil objednané služby - Služba Lepší.TV
zaplacena do 28.06.2019 a HBO zaplacena do 28.06.2019. Bohužel jsem si neudělal printscren stránky ,ale až 28.6.2019 jsem se z emailu viz příloha od LepšíTv dozvěděl
,že mi automaticky prodloužili Lepší.TV na další období od 29.6.2019 - 28.7.2019. i když jsem to zrušil. V prvním emailu ,krý mi od nich přišel není nic o automanické platbě kartou. Až v tom druhém.
Jestliže je tedy pro zrušení služby nutné udělat jiný krok, než ten intuitivní, tj. zrušení služby v rámci online aplikace, měl by být spotřebitel o parametrech automatického prodloužení a zrušení dostatečně jasně a srozumitelně informován, jelikož se jedná o informace o trvání a ceně v rámci závazku.
Informace o krocích, které popisuje společnost však není v potvrzovacím e-mailu ani ve smlouvě či obchodních podmínkách dostupných na webových stránkách www.lepsi.tv. Z uvedených podkladů vyplývá toliko to, že zákazník má předplacené období, a pokud v jeho průběhu službu zruší, bude mu ukončena k poslednímu dni předplaceného období (za předpokladu, že se nebavíme o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu).
Stížnost přeřazuje na společnost, aby mohla reagovat.
Na tento krok je uživatel informován při prvotní objednávce. Tím, že objednávku dokončí a odsouhlasí ji, využije akci za 1 kč. Nastaví se mu tedy automatická platba. Tu je nutno ukončit v Osobním nastavení na webu Lepší.TV.
Pokud uživatel "ruší služby v aplikaci" nenajde žádné potvrzovací tlačítko, neboli není možné službu v aplikaci ukonči. V aplikaci je možné pouze prodloužit službu tzv.ručně. (předplatit si další období)
Samozřejmě, pokud si uživatel službu zruší - bude mu ukončena. V tomto případě není nutné ukončit automatickou platbu kartou. Uživatel Petr Malík si však službu nezrušil ani neukončil automatickou platbu kartou.
Není nutné si tedy rušit automatickou platbu, stačí ukončit službu. Uživatel však neučinil ani jedno z těchto opatření, aby se mu služba neprodloužila.
Jestliže k žádnému jednání ze strany spotřebitele nedošlo, potom prodloužení proběhnout mohlo na základě informace, která je uvedena na začátku objednávky.
V tomto kontextu tedy žádáme spotřebitele, aby nějakým způsobem doložil zrušení služby.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
dobrý den,
službu jsem zrušil už asi druhý den po objednávce , ale neudelal jsem si printscren obrazovky, kde bylo potvrzené zrušení. Víc důkazů nemám, a i když jsem ani jednou služeb LepšiTv nevyužil, nechtějí mi vrátit peníze, pouze proto , že jsem nezrušil platbu o které jsem se dozvěděl , až po měsíci VIZ email.
Petr Malík
U objednávky na webu informace o automatickém prodlužování uvedena je, v uvítacím e-mailu už není. Z pohledu řádného informování zákazníků by určitě bylo vhodnější, aby i uvítací e-mail obsahoval upozornění o automatickém prodloužení služby.
V daném případě je však spor o tom, zda spotřebitel službu ukončil, nebo ne. Jelikož není čím ukončení podložit a služba VašeStížnosti.cz nemá vzhledem k jejímu dobrovolnému charakteru prostředky k tomu, aby věc více prošetřila, jsme nuceni stížnost uzavřít. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na tel. čísle 299 149 009.