Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dne 16.6.2017 jsem si zakoupil pračku Candy,v době záruky na zboží začala vytékat ze spoda pračky voda.Dne 29.4.2019 jsem volal ohledně opravy,které se vztahuje na záruku zboží a dne 14.5.2019 byla "OPRAVENA".To ale nebyla pravda,jelikož hned u prvního praní začala téct opět.Dne 21.5.2019 Jsem opět volal a žádal opravu,pračka byla odvezena do opravny jinam na jiné místo s tím ,že v Praze to neumí a ,že oni to opraví.Dne 3.6.2019 mi přivezli pračku zpět domů a po přezkoušení pračky na běžný program bez prádla, za asistence technika firmy BMK pračka netekla.Při prvním praní s prádlem se voda opět objevila pod pračkou.Po telefonické domluvě s firmou B MK, přijel k nám domů technik,který přezkoušel pračku,že do ní nasypal barvivo,aby se vidělo ,jestli pračka stále teče.Po cca 10 minutách se pod pračkou objevila modrá voda.Uznal,že pračka stále teče a že nelze opravit.Dnes 10.6.2019 ráno v 8:10 přijel jiný technik a bylo mi sděleno,že jde rozebrat a opravit pračku k nám domů, s opravou jsem nesouhlasil.Podle záručních podmínek,kdy byla třikrát stejná závada ,odstupuji od smlouvy a žádám náhradu v podobě vrácení peněz.V příloze jsem zaslal na reklamacni odd.všechny dokumenty s fotkami.Po telefonické domluvě se servisem BMK mi bylo slibeno zaslání protokolu o neopravitelnosti,což se do dnešního dne nestalo.Každý den píšu na reklamační oddd. mall.cz ,aby mi pomohli vyřešit problém s pračkou,dnes mi napsali,že pračka už není v záruce a jestli chci,že mi jí opraví za peníze.prosím o pomoc, děkuji za brzké vyřízení David
Pračka Candy GVS 138DC3-S
Vrácení peněz
|
Tweet |
Ve vztahu ke spotřebiteli odpovídá za vady výrobku pouze prodávající. Prodávající je povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby vada byla řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy jinak znehodnocena. Jinými slovy, výrobek by měl po záruční opravě fungovat i vypadat tak, jako by se na něm nikdy žádná vada nevyskytla.
Ihned po převzetí zboží z reklamace je třeba veškeré nedostatky provedené opravy prodejci vytknout. Pokud nezjedná nápravu ani během zbylého času do konce zákonné 30denní lhůty k vyřízení reklamace, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.