Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
12.4.jsem učinila objednávku na dveře v tomto obchodě.
Obratem mi bylo odesláno potvrzení objednávky a výzva na zaplacení zalohy 4200 Kč, které jsem uhradila. Na stánce je uvedeno dodání 2-3 týdny. Po měsíci jsem oslovila pana jednatele, který mi sdělil, že mu přišel jen jeden typ dveří a na zbytek dodávky čeká, udájně to mělo být za týden. Již jsou to tři týdny pan mi nebere telefon, neodpovídá na maily a ani nereaguje na dopis kde jsem mu sdělila,že požaduji navrácení zálohy z duvodu nedpdržení smlouvy.
Chci se zeptat jak jinak dostat své peníze?
Děkuji
vrácení zálohy
|
Tweet |
Jestliže byla prodejci stanovena dodatečná lhůta k plnění, je možné od smlouvy odstoupit. Z odstoupení musí být patrný projev vůle, který směřuje k ukončení smlouvy. V odstoupení je nutné stanovit způsob a lhůtu pro vrácení peněz. Po marném uplynutí je možné zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Korespondenci doporučujeme vést kůli důkaznímu postavení písemně (doporučeně s dodejkou).
Společnost Diverse-shop s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.