Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#33863Nechtěný MI

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 hodin 47 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2019, před 6 lety

Miroslava Volejníková

Znění stížnosti

Vážení, 24.6.jsem si chtěla v kamené prodejně v Hradci Králové Dukelská třída koupit nový tablet a při té příležitosti mi bylo nabídnuto prodloužení smlouvy platné do listopadu.Souhlasila jsem a pracovnice mi sepsala vše, prý pro mne velice výhodné. Do zakoupeného tabletu mi dávala novou kartu a na otázku zda mi mění kartu mi řekla, že ano. Starou ať nepoužívám, tak jsem si myslela, že ji zruší. Tímto jednáním mne uvedla v omyl a smlouvu jsem podepsala.Za několik dní mne kontaktovala paní z T-mobilu, prý proč mám dva MI a že bych mohla mít přenosný do zásuvky. V bytě kde se zdržuji mám PI a ve svém trvalém bydlišti se zdržuji jednou za tři měsíce pár dní, proto bych toto nevyužila. Okamžitě jsem zašla do kamené prodejny v české Lípě. Tam mi řekli, ať co nejdříve zajedu do Hradce a žádám deaktivaci nové smlouvy. Tam mi nevyhověli a rekli mi, že jeden z MI je zrušený. Nedalo mi to a volala jsem infolinku. Tam mi naopak řekli, že mám MI dva. Jsem zákazníkem T-mobilu asi 20 let a nikdy jsem neměla problém. Nerada bych po zkončení smlouvy od vás odcházela, ale nehodlám platit službu kterou nechci. Volejníková


Požadované řešení

Deaktivaci nové smlouvy a návrat ke staré.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2019 07:04, před 6 lety

Byl-li při nabízení zboží a služeb užit nepravdivý údaj, případně byl-li podstatný údaj o zboží nebo o službě opomenut, mohlo by se jednat o klamavé konání, resp. o klamavé opomenutí, která patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelovi škodu, má spotřebitel možnost žádat náhradu této škody.

Pokud společnost zaslala spotřebiteli vyúčtování služeb, doporučujeme spotřebiteli, aby u společnosti uplatnil reklamaci. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

Pokud společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.