Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#33864Chování zaměstnanců a výběr a kvalita sortimentu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2019, před 6 lety

Pavla Smolková

Znění stížnosti

Dobry den
Stiznost se tyka prodejny Billa Lovosice.Zelenina je v mizernem stavu casto plesniva.Vyber mizerny dva dny nejsou na prodejne salatove okurky, rajcata jsou ve spatnem stavu.Prejdeme k pultu se salamy kde na Vas vykouknou minimalne dva dny nakrajene salamy.Pri pozadani nakrajeni salamu cerstveho obsluhu velmi obtezujete ze je schopna hodit salam na hlavu.Nektere zamestnankyne jsou dotcene kdyz pozadate zdali by si nevzali rukavice.Ulicky u drogerie zastavene zbozim ze neprojdete a obihate regaly aby jste se dostali ke kyzenemu zbozi.A tresnicka na dortu jsou kasy kde jsou pokladni tak neprijemne ze Vas mrzi ze jste tam vubec nakoupily.Zbozi ktere nepretrzite jede na pase prodavacka podava zpusobem ze starsi clovek vse sbira po zemi.Prodejna se celkove zhorsila tak ze plno lidi radeji zajede jinam.....


Požadované řešení

Reakce na moji stiznost by mela být takova ze se zlepsi kvalita ovoce a zeleniny aby se zakaznik neprohraboval v plesnivem.Cerstvost a lepsi hygiena u pultu se salamy.Prujezdne ulicky mezi regaly.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2019 07:56, před 6 lety

Podle § 3 odst. 1 písm. b) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen "ZOS") je prodávající povinen prodávat výrobky v předepsané nebo schválené jakosti. Není-li jakost předepsána, v jakosti obvyklé. To znamená, že prodávající musí nabízet čerstvé ovoce a zeleninu. Ovoce ani zelenina samozřejmě nesmí být zkažená nebo plesnivá.

Tato povinnost prodejce vyplývá i z ustanovení § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Prodávající musí kupujícímu odevzdat předmět koupě v ujednané jakosti. Ovoce a zelenina tedy musí být vhodná ke konzumaci, tj. bez plísní apod. Není-li tomu tak, může spotřebitelka žádat nápravu.

Dohled nad jakostí ovoce a zeleniny provádí podle ustanovení § 23 ZOS Státní zemědělská a potravinářská inspekce (dále jen "SZPI"). Pokud má spotřebitelka důvodné podezření, že prodejce nabízí závadné potraviny rostlinného původu, má možnost na webové stránce http://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx dát SZPI podnět k prošetření. SZPI zjistí, zda došlo k porušení zákona a případně může uložit ve správním řízení prodejci pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2019 16:36, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.