Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na schránce mám svoje jméno, ale pošťačka přesto není schopna dát zásilku do mé schránky a opakovaně je dává sousedům do schránek, nebo objevím zásilku pod nástěnkou u vchodu do paneláku. Na zásilce je normálně adresa s mým jménem a přesto není schopna dát zásilku do správné schránky a to už minimálně 5x ,bohužel nejspíš o některých asi ani nevím, když si je může vzít kdokoliv. Je blbé, že jsou to většinou balíčky z číny, které mají určitou hodnotu. Ale asi si vezmu volno a na pošťačku si počkám, hrozně by mě zajímalo co má za problém.
Balíčky z číny
Upozornění doručovatele/pošťačky, aby svoji práci neodbývala a použila občas hlavu. Hlavně ať se to už neopakuje. Je blbé nabízet zaplacené věci celému baráku
|
Tweet |
Spotřebitel má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman