Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V meilu jsem měla nabídku z jobsmart.cz- domácí práce, kde bylo uvedeno přímo číslo nabídky 1942089, že jedná přímo o montáž kuličkových per. Že je třeba zaslat poplatek 490,-Kč na účet u Fio banky: Údaje k platbě
Číslo účtu: 2700174377
Kód banky: 2010 (FIO banka)
V. Symbol: 1942089
Částka: 490 Kč
Když jsem zaslala žádost o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Tak jsem dostala velmi obsáhlou odpověď, že mi peníze nevrátí a že se nejednalo o zprostředkování práce, ale pouze o katalog, který odkazuje na další podobné firmy s tím, že musím podle výběru práce zaslat od nějakých 490 kč až po 1200,-Kč - podle druhu práce.
nabídka přes jobsmart - práce doma č.1942089, montování kuličkových per
Žádám o vrácení peněz
|
Tweet |
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží (daný katalog). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala.
Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.