Společnost


Tomáš Velcl

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33878Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2019, před 6 lety

Helena Frydová

Znění stížnosti

V meilu jsem měla nabídku z jobsmart.cz- domácí práce, kde bylo uvedeno přímo číslo nabídky 1942089, že jedná přímo o montáž kuličkových per. Že je třeba zaslat poplatek 490,-Kč na účet u Fio banky: Údaje k platbě
Číslo účtu: 2700174377
Kód banky: 2010 (FIO banka)
V. Symbol: 1942089
Částka: 490 Kč
Když jsem zaslala žádost o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Tak jsem dostala velmi obsáhlou odpověď, že mi peníze nevrátí a že se nejednalo o zprostředkování práce, ale pouze o katalog, který odkazuje na další podobné firmy s tím, že musím podle výběru práce zaslat od nějakých 490 kč až po 1200,-Kč - podle druhu práce.


Produkt

nabídka přes jobsmart - práce doma č.1942089, montování kuličkových per


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 15:57, před 5 lety

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží (daný katalog). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala.

Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 16:13, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.