Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dne 27.4.2014 jsme cestovali dopravcem REGIOJET z Prahy do Ostravy.Bohužel nefungovala klimatizace a tak jsme absolvovali tuto cestu v neuvěřitelně nepříjemných podmínkách.Bylo nám sděleno manažerem vagonu,že se nám společnost omlouvá a jízdné nám bude v plné výši vráceno zpět na účet.Bohužel doposud peníze nepřišly.
Spoj:Praha - Ostrava(RJ,IC 1013)
Vůz: 5
Sedadla:5/51,5/52,5/53,5/54
Tarif:STANDARD
Cena:1 062 CZK
Bohužel jsem věřila na korektní jednání zaměstnance a má chyba byla,že jsem si nevyžádala písemný doklad.Chybama se člověk učí.
Věřím,že má stížnost bude vyřízena.
Jsem s pozdravem,Dana Jarošová.
Navrácení slíbeného jízdného pro 4 osoby.
|
Tweet |
Odpověď vychází z přeprávního řádu společnosti, který je účinný od 27.5.2014, který je k dispozici na internetových stránkách společnosti. Je tedy možné, že se přepravní řád může odlišovat od řádu účinného v době, kdy spotřebitel využil služby společnosti. Proto doporučujeme spotřebiteli, aby si znění přepravního řádu vyžádal.
Společnost se ve svých platných podmínkách zavazuje ke kompenzaci jízdného při nefunkční klimatizaci následujícím způsobem: V případě nedodržení teplotní pohody vzniká cestujícím nárok na kompenzaci, pokud je nebude možné přesunout do jiného vozu s funkčním to
pením/klimatizací a budou nuceni cestovat ve voze s nefunkčním topením/klimatizací.
- Tarif Standard : kompenzace ve výši 50% zaplacené ceny jízdenky
- Tarif Relax a Business : kompenzace ve výši 100% zaplacené ceny jízdenky.
V případě, že zaměstnanec informoval jinak, bylo by nutné to prokázat, pokud to bude společnost rozporovat (např. svědeckými výpověďmi)
Postup pro uplatnění nároku se řídí dle druhu jízdenky:
1. Kreditové a otevřené jízdenky: hodnota kompenzace je držiteli kreditové/otevřené
automaticky jízdenky připsána na peněžní kredit do 5 pracovních dnů
2. Jízdenky na pevné datum: hodnota kompenzace je cestujícímu vyplacena na kterékoliv
pobočce RegioJet/STUDENT AGENCY do 5 pracovních dnů
3. Přiznanou kompenzaci musí cestující uplatnit nejpozději 12 měsíců od jejího přiznání a vyzvednout si ji v hotovosti na kterékoliv pobočce
RegioJet/STUDENT AGENCY.
Společnost RegioJet a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.