Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33880Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 48 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2019, před 6 lety

Helena Lisová

Znění stížnosti

Dobrý den,

můj syn si loni 27.6.2018 zakoupil ve firmě Foot Locker Nová Karolina v Ostravě boty za 3190,- Kč. 24.5.2019 boty musel reklamovat, protože mu postupně u obou bot odešel zip v zadní části boty nad patou. U první boty se ulomila hmatová část jezdce, ale boty ještě byly použitelné. Jelikož syn studuje ve ZLíně a žije trvale v Příboře, řekl si , že příležitostně, až pojede do Ostravy, uplatní reklamaci. Než k tomu však došlo, vypáral se mu celý zip i na druhé botě, takže už v nich nešlo chodit vůbec.
Reklamace byla zamítnuta, cituji: "Tyto dvě závady nebyly uplatněny ihned, ale s časovým odstupem".
Prosím, jak postupovat dále? Když jsem volala na prodejnu do Ostravy a chtěla e-mailovou adresu, abych mohla reagovat na jejich zamítnutí, opakovaně mi dali tuto adresu: info@footlocker-europe.com, která se mi však stále vrací jako nedoručitelná!
Když jsem chtěla na jejich webových stránkách napsat recenzi, nešlo ji odeslat, když jsem chtěla poslat svou stížnost v jiné podobě, nešlo odeslat.
Je to ukázkový podvod na zákazníky, ale jak s tím naložit?

Děkuji za odpověď a s pozdravem,

Helena Lisová.


Produkt

Footwear Mens C-NK SF AF1 MID BLK/BLK


Požadované řešení

V reklamačním listě č. 872 ze dne 24.5.2019 je navrhovaný způsob reklamace :a) výměna zboží, b) vrácení peněz. Oprava nebyla nabídnuta. Tak ať se podle toho řídí, ať vrátí peníze nebo vymění boty za jiné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2019 07:11, před 6 lety

Podle čl. 5 odst. 2 směrnice o některých aspektech prodeje spotřebního zboží a záruk na toto zboží mohly členské státy stanovit, že spotřebitel je povinen oznámit prodávajícímu, že uplatňuje reklamaci do dvou měsíců po zjištění vady. Český zákonodárce tuto lhůtu do českého právního řádu netransponoval. Spotřebitel tedy není povinen uplatnit reklamaci ihned poté, co vadu zjistí nebo při dostatečné péči zjistit mohl (na rozdíl od obecné úpravy kupní smlouvy v občanském zákoníku). Nicméně spotřebitelům doporučujeme uplatňovat reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady.

Pokud prodávající trvá na zamítnutí reklamace, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. byla o podané stížnosti informována a nemá zájem o využití služby VašeStížnosti.cz pro řešení spotřebitelských sporů, neboť považuje svůj zákaznický servis za zcela dostatečný. Vzhledem k tomu, že tato služba funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Spor tak může být nadále řešen pouze v občanskoprávním řízení. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.