Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobry den,
Dostala jsem esemesku dneska muj balicek bude dorucen domu.
Za prve 1. Musite vedet aspon pred dni, at ja mohla bych domu!
2. Jsem byla na praci, ten ridic aspon nevolal mi. Jinak mohl nechat treba u recepci na moje jmeno, ne?
3. Ja mu napsala esemesku( pri doruceni cas, ne pozdeji!), at nechat u recepci, ale ten ridic (kdo byl hrozne neprijemny pri telefonovani, jeho cislo 603 170 356!!!!!!!!), vubec neodpovedel, rikal mi, 'co co "skoro 100krat.
4. A nechal muj balicek na zasilkovnu,coz uplne daleko ode me adresu! To dava smysl vam?
5. Proto ja nestihla si vzit a zitra letim do Ameriky, me moc potrebovalo muj balicek.
Na konci: Vsechno tahle hruza dopadlo, kvuli spatnemu komunikaci s ridicem. Vidite? Aspon reknete mu, muzete zamestnat nekoho aspon prumerny intelligentni clovek?
Dekuju,
Objednavka s About you.cz
Pred tem, ja mela porad hezkou komunikaci s ridicem, takze ja verila tomu, ze tentokrat bude take bez problemu, proto objednala pred leti.
Co ja chci je jenom muj balicek, ale uz je neni mozny, takze se zeptam penize ekvivalentne 1200kc na ucet. Klidne uctujte z mzdy ridice, to bych prala :D!!!!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.