Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, dnes mi měl být doručen balík (přišla mi SMS). Byla jsem doma celou dobu, nikdo nezvonil. Volala jsem na číslo kurýra, abychom se nějak domluvili nebo mi aspoň celou situaci vysvětlil. Tvrdil, že na balíku není moje jméno, ani jiné údaje, tak nevěděl, komu balík patří, a proto nemohl zazvonit. Nedokázal mi odpovědět, jak je něco takového možné. Můžete mi proto aspoň vy vysvětlit, jak můžete mít neoznačené zásilky, nebo tak lenivého (nebo možná nezodpovědného) doručovatele???! Dopravu jsem si zaplatila, tak bych očekávala, že po domluvě dojde k doručení zásilky ke mně domů. Místo toho musím zajít do parcelshopu. Toto jednání se mi opravdu nelíbí. A to jsem vždy byla s PPL spokojená.
Zásilka číslo 40451313917. Mobilní číslo na kurýra 722 483 209.
Doručení na mou adresu, které jsem si zaplatila. Ale zásadní by mělo být slušnější jednání, protože tohle jsem ještě nezažila, aby mi doručovatel zásilek tvrdil, že je nemáte označené.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.