Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaslal jsem zpět na společnost nakoupené hodinky Apple Watch 4, kterým odešla po 6ti měsících baterka (v rámci reklamace R000304723). A po měsíci (těsně před uplynutím 30ti denní lhůty) mi dorazily v naprosto stejném stavu zpět a bez jediného komentáře.
Apple watch 4
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy."
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý deň,
reklamácia R000304723 bola vybavená opodstatneným zamietnutím a tovar nemohol byť opravený, nakoľko zákazník nevypol službu find my phone. Nevypnutie tejto funkcie neumožňuje vykonať žiadnu opravu ani samotnú diagnostiku. Zákazník bol niekoľkokrát telefonicky kontaktovaný, ale nepodarilo sa spojiť. Z tohto dôvodu bol tovar zákazníkovi vrátený v pôvodnom stave ako riadne vybavená reklamácia. (Poznámka: funkciu vie spravovať len zákazník a tejto skutočnosti je informovaný v záručných podmienkach). Následne zákazník opätovne zaslal tovar so správou, že funkcia je vypnutá. Predajňa Electroworld Praha Černý Most reklamáciu riadne prijala pod číslom R000311916, ktorá bola ukončená dňa 18.7.2019 vydaním tovaru po oprave. K dnešnému dňu nedošlo k žiadnemu rozporu zo strany zákazníka.
Obe reklamácie boli vybavené riadne zo strany predajcu.
Ďakujem.
S pozdravom
Ingrid Weintragerová, manažér oddelenia reklamácii ElectroWorld.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost reagovat.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: