Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#33885Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.07.2019, před 6 lety

Josef Cipra

Znění stížnosti

Zaslal jsem zpět na společnost nakoupené hodinky Apple Watch 4, kterým odešla po 6ti měsících baterka (v rámci reklamace R000304723). A po měsíci (těsně před uplynutím 30ti denní lhůty) mi dorazily v naprosto stejném stavu zpět a bez jediného komentáře.


Produkt

Apple watch 4


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2019 06:23, před 6 lety

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy."

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.7.2019 10:36, před 5 lety

Dobrý deň,
reklamácia R000304723 bola vybavená opodstatneným zamietnutím a tovar nemohol byť opravený, nakoľko zákazník nevypol službu find my phone. Nevypnutie tejto funkcie neumožňuje vykonať žiadnu opravu ani samotnú diagnostiku. Zákazník bol niekoľkokrát telefonicky kontaktovaný, ale nepodarilo sa spojiť. Z tohto dôvodu bol tovar zákazníkovi vrátený v pôvodnom stave ako riadne vybavená reklamácia. (Poznámka: funkciu vie spravovať len zákazník a tejto skutočnosti je informovaný v záručných podmienkach). Následne zákazník opätovne zaslal tovar so správou, že funkcia je vypnutá. Predajňa Electroworld Praha Černý Most reklamáciu riadne prijala pod číslom R000311916, ktorá bola ukončená dňa 18.7.2019 vydaním tovaru po oprave. K dnešnému dňu nedošlo k žiadnemu rozporu zo strany zákazníka.
Obe reklamácie boli vybavené riadne zo strany predajcu.

Ďakujem.

S pozdravom

Ingrid Weintragerová, manažér oddelenia reklamácii ElectroWorld.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2019 07:40, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2019 06:36, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.8.2019 11:02, před 5 lety


Josef Cipra

Hodnocení: