Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#33888Zaslání nevyžádané zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.07.2019, před 6 lety

Daniel Roubal

Znění stížnosti

Dobrý den
V poště se jsem našel upozornění na nevyzvedlý balíček od společnosti Helvetia Apotheke s nulovou dobírkou. Ze zásady již několik let nikdy neřeším objednávky po telefonu,tak jsem si jistý,že jsem si žádnou zásilku neobjednal a nemám o tyto výrobky zájem.
Z tohoto důvodu zásilku ani nepřevezmu.
Děkuji Roubal Daniel


Produkt

Nevyžádaný balíčel


Požadované řešení

Již mě nekontaktovat a ani posílat jakkékoli produkty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2019 10:57, před 6 lety

Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.7.2019 08:20, před 6 lety

Dobrý den,

abychom mohli provést storno a výmaz z naší databáze, potřebujeme Vás dohledat v systému, prosíme o zaslání adresy, popř. tel. čísla. Nejlepší bude, když zkontaktujete přímo zákaznické oddělení: info.cz@helvetia-dm.com, 234 099 888.

Co se týká objednávek, lze je u naší společnosti provádět nejen telefonicky.

Děkujeme za spolupráci.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2019 06:20, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2019 06:14, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.