Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
V poště se jsem našel upozornění na nevyzvedlý balíček od společnosti Helvetia Apotheke s nulovou dobírkou. Ze zásady již několik let nikdy neřeším objednávky po telefonu,tak jsem si jistý,že jsem si žádnou zásilku neobjednal a nemám o tyto výrobky zájem.
Z tohoto důvodu zásilku ani nepřevezmu.
Děkuji Roubal Daniel
Nevyžádaný balíčel
Již mě nekontaktovat a ani posílat jakkékoli produkty
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Dobrý den,
abychom mohli provést storno a výmaz z naší databáze, potřebujeme Vás dohledat v systému, prosíme o zaslání adresy, popř. tel. čísla. Nejlepší bude, když zkontaktujete přímo zákaznické oddělení: info.cz@helvetia-dm.com, 234 099 888.
Co se týká objednávek, lze je u naší společnosti provádět nejen telefonicky.
Děkujeme za spolupráci.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.