Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#33889Prošlé potraviny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.07.2019, před 6 lety

Markéta Klímová

Znění stížnosti

Opakovaně se v pobočce Billa-Obřanská (Brno) vyskytují prošlé potraviny jako mléko, máslo, mezi ovocem shnilé kousky či ve stavu naprosto neprodejném. Myslím si, že řetězce Billa mají nějakou úroveň, na které si zakládají, tato pobočka ji ale nesplňuje.


Produkt

Dne 3.7. bylo zakoupeno mléko s trvanlivostí do 1.6.!!!


Požadované řešení

Zaměstnanci této pobočky by měli zboží kontrolovat nebo je to záměr prodat již prošlé zboží?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2019 11:08, před 6 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, na odstoupení od smlouvy. Spotřebitel by také mohl požadovat přiměřenou slevu.

Datum minimální spotřeby (doba použitelnosti) označuje den, po kterém už nesmí být potravina nabízena k prodeji, neboť není zaručena její bezpečnost. Doba použitelnosti se používá pro potraviny, které podléhají rychle zkáze, a musí být proto rychle spotřebovány, např. jogurty a jiné mléčné výrobky, ryby, chlazenou drůbež, výrobky studené kuchyně atp. Potraviny s prošlou dobou použitelnosti se nepovažují za bezpečné v souladu s čl. 14 odst. 2 až 5 nařízení (ES) č. 178/2002 a nesmí se uvádět do oběhu.

Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme zvážit podání podnětu k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. Dozor nad zdravotní nezávadností potravin živočišného původu vykonává Státní veterinární správa. Orgán dozoru je oprávněn při zjištěném porušení zákona uložit společnosti pokutu s přihlédnutím zejména k závažnosti zjištěných pochybení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 08:27, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.