Společnost


E.ON Energie, a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3389Neoprávněná upomínka - neuhrazené zálohy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2014, před 11 lety

Libor Šebestík

Znění stížnosti

Dne 03.06.2014 jsem obdržel od společnosti EON upomínku za neuhrazené zálohy za odběr plynu.Zálohy platím pravidelně - trvalým příkazem cca k 11 -12 dni v měsíci.Volal jsem na tu jejich placenou linku 840 tam mi bylo sděleno, že z důvodu změny počítačového systému byla záloha přiřazena na červen! Tímto chci podat stížnost na společnost EON na neoprávněné zasílání upomínek.Dále chci upozornit, že paní na lince než začne něco řešit nabízí různé služby a produkty - linku platí zákazník !!


S pozdravem

PhDr.Libor Šebestík


Produkt

odběr zemního plynu


Požadované řešení

Písemná omluva společnosti EON, tel linka na reklamacezdarma!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2014 15:50, před 11 lety

V případě, že byla platba zaslána na správné číslo účtu a se správným variabilním symbolem, jak stanovuje smlouva a z důvodů interních změn ve společnosti došlo ke špatnému přiřazení zálohy k jinému měsíci, nemůže jít tato skutečnost k tíži spotřebitele, který plnil dle sjednaných podmínkek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2014 21:17, před 10 lety

Společnost E.ON Energie, a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.