Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 03.06.2014 jsem obdržel od společnosti EON upomínku za neuhrazené zálohy za odběr plynu.Zálohy platím pravidelně - trvalým příkazem cca k 11 -12 dni v měsíci.Volal jsem na tu jejich placenou linku 840 tam mi bylo sděleno, že z důvodu změny počítačového systému byla záloha přiřazena na červen! Tímto chci podat stížnost na společnost EON na neoprávněné zasílání upomínek.Dále chci upozornit, že paní na lince než začne něco řešit nabízí různé služby a produkty - linku platí zákazník !!
S pozdravem
PhDr.Libor Šebestík
odběr zemního plynu
Písemná omluva společnosti EON, tel linka na reklamacezdarma!
|
Tweet |
V případě, že byla platba zaslána na správné číslo účtu a se správným variabilním symbolem, jak stanovuje smlouva a z důvodů interních změn ve společnosti došlo ke špatnému přiřazení zálohy k jinému měsíci, nemůže jít tato skutečnost k tíži spotřebitele, který plnil dle sjednaných podmínkek.
Společnost E.ON Energie, a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.