Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, jak je možné i polhutě prodávat prošlé zboží s max. 20% slevou?? Nejhorší na tom je že zaměstnanci si stoho nic nedělají i přes stížnosti zákazníků na prodejně (4měsíce prošlý výrobek??!!!!!) hrůza.
Dále čerstvost zeleniny je katastrofa plíseň, a o bramborách radši ani nepíši i když jejich cena v dnešní době je vysoká.
Tento problém spočívá stále jen mohruska Ostrava lumírova 25 700 30
Doufám že se vše uvede do pořádku a bude rádi nakupovat v mohruska lumírova 25 Ostrava.
Prošlé zboží, čerstvost zeleniny
Nejspíš kontrola!!!
|
Tweet |
Podle ustanovení § 10 odst. 2 zákona č. 110/1997 Sb., o potravinách a tabákových výrobcích, "Potraviny mohou být po datu minimální trvanlivosti uváděny na trh pouze tehdy, jsou-li takto označeny a jsou-li bezpečné."
Potraviny s prošlou dobou minimální trvanlivosti lze uvádět do oběhu, pouze pokud jsou zdravotně nezávadné a pokud jsou jako prošlé označeny a odděleně umístěny. (Označení slovem "sleva", "akce" není v žádném případě dostačující).
Po ukončení data výrobce nezaručuje chuťové a výživové kvality výrobku. Odpovědnost za zdravotní nezávadnost potraviny s prošlou dobou minimální trvanlivosti přebírá prodejce.
Pokud byly prodávajícím nabízeny potraviny s prošlou dobou minimální trvanlivosti odděleně od ostatních prodávaných výrobků, náležitě označen údajem o prošlé době minimální trvanlivosti, pak byly splněny podmínky zákonné úpravy.
Má-li spotřebitel podezření, že společnost porušuje při prodeji potravin některou z výše uvedených zákonných povinností, je vhodné se obrátit s podnětem na Státní veterinární správu (ohledně výrobků živočišného původu), případně na Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci (co se týče potravin rostlinného původu). Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz) a uvést konkrétní prodejnu, kde byla závada zjištěna. Pochybení prodávajícího však musí zjistit sami inspektoři dozorového orgánu kontrolním zjištěním učiněným přímo na místě. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.