Společnost


Maloobchodní síť HRUŠKA, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33890Prodej prošlého zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.07.2019, před 6 lety

Zdeněk Šimko

Znění stížnosti

Dobrý den, jak je možné i polhutě prodávat prošlé zboží s max. 20% slevou?? Nejhorší na tom je že zaměstnanci si stoho nic nedělají i přes stížnosti zákazníků na prodejně (4měsíce prošlý výrobek??!!!!!) hrůza.

Dále čerstvost zeleniny je katastrofa plíseň, a o bramborách radši ani nepíši i když jejich cena v dnešní době je vysoká.

Tento problém spočívá stále jen mohruska Ostrava lumírova 25 700 30

Doufám že se vše uvede do pořádku a bude rádi nakupovat v mohruska lumírova 25 Ostrava.


Produkt

Prošlé zboží, čerstvost zeleniny


Požadované řešení

Nejspíš kontrola!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2019 16:57, před 6 lety

Podle ustanovení § 10 odst. 2 zákona č. 110/1997 Sb., o potravinách a tabákových výrobcích, "Potraviny mohou být po datu minimální trvanlivosti uváděny na trh pouze tehdy, jsou-li takto označeny a jsou-li bezpečné."

Potraviny s prošlou dobou minimální trvanlivosti lze uvádět do oběhu, pouze pokud jsou zdravotně nezávadné a pokud jsou jako prošlé označeny a odděleně umístěny. (Označení slovem "sleva", "akce" není v žádném případě dostačující).

Po ukončení data výrobce nezaručuje chuťové a výživové kvality výrobku. Odpovědnost za zdravotní nezávadnost potraviny s prošlou dobou minimální trvanlivosti přebírá prodejce.

Pokud byly prodávajícím nabízeny potraviny s prošlou dobou minimální trvanlivosti odděleně od ostatních prodávaných výrobků, náležitě označen údajem o prošlé době minimální trvanlivosti, pak byly splněny podmínky zákonné úpravy.

Má-li spotřebitel podezření, že společnost porušuje při prodeji potravin některou z výše uvedených zákonných povinností, je vhodné se obrátit s podnětem na Státní veterinární správu (ohledně výrobků živočišného původu), případně na Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci (co se týče potravin rostlinného původu). Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz) a uvést konkrétní prodejnu, kde byla závada zjištěna. Pochybení prodávajícího však musí zjistit sami inspektoři dozorového orgánu kontrolním zjištěním učiněným přímo na místě. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 16:34, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.