Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, ke stížnosti nepřistupuje ráda ale jiné řešení již nezbývá. Již druhý nebo třetí týden má probíhat akce v Penny Jindřichův Hradec na kuřecí maso, taktéž třeba salátová okurka a snidanove bagety. Ani jedno zboží jsem za celou dobu akce ani neviděla. Pekárna je neustále prázdná a pokud si toto zjištění že zboží chybí dovolím sdělit pracovníkům jsou ještě arogantní že každé akční zboží chodí po 3 balíčkách. Jezdíme 3 týden 15km zbytečně. Nyní chybí i věci co v akci ani nejsou. Prosím o sjednání okamžité nápravy!!!!
Nevím jaké podrobnosti o zboží žádáte, když tam žádné není!
Požaduji nápravu takovou, že Vámi nabízené akční zboží bude a kor při neustálém prodlužování akce jinak lze brát jako klamání spotřebitele. Reklamovat akční zboží které reálně navážite ve 3 kusech mi přijde jako velice neetické!
|
Tweet |
Prodávající při propagaci svého zboží (včetně doprovodných akcí) činí vůči spotřebiteli nabídku k uzavření smlouvy a zavazuje se dodat toto zboží. Z tohoto pravidla však existují dvě výjimky. Jednou z nich je výhrada vyčerpání zásob a druhou je ztráta schopnosti podnikatele plnit. Pokud pro velký zájem kupujících není prodávající schopen dodat zboží, nenese za to zodpovědnost, pokud tedy tak nejedná úmyslně.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
V případě porušení tohoto zákazu může Česká obchodní inspekce prodávajícímu uložit pokutu za správní delikt a to až do výše 5 000 000,- Kč.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.