Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33897Cestování s dvojčaty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.07.2019, před 6 lety

Kateřina Bystrická

Znění stížnosti

Dobrý den, vůbec se mi nelíbí vaše jednání s rodiči vícerčat.
Máme dvojčata 4 měsícea a jelikož jsem potřebovala odcestovat za rodinou na Slovensko zjišťovala jsem informace jak to u ČD probíhá.
Na infolince ČD mi paní řekla, že není problém když si kočár nechám v zavazadlovém prostoru a děti si vezmu s sebou. Namítala jsem, že to není možné jelikož nejsou sedící a potřebuji je mít při přepravě v kočárku. Na to oponovala, že bych teda u nich v zavazadlovém prostoru mohla stát z Prahy až na Slovensko, ale jen pokud nebude naloženo moc kol a zavazadel abych se tam vešla. A nebo nejlépe si vzít ke kočáru ještě autosedačky a zaplatit si pro děti 1/2 jízdné. No chtěla bych, aby mi někdo z vás ukázal, jak mám cestovat s dvěma dětmi, kočárem, zavazadlem, a dvěma autosedačkama. Můj vztek se uklidnil až když jsem se raději zašla zeptat na nádraží osobně, kde mi paní vysvětlila a i na plánku ukázala kde bych mohla cestovat. Měla jsem si koupit místenku do kupé pro rodiny s dětmi kde je plac proti mé mistence, kde kočár po naložení rozložím a děti budou celou dobu semnou. Fajn,...byla jsem spokojená, že jsem uspěla a že bude vše v pořádku. ALE,...
Přijedu na nádraží v Praze a nastupuji na vlak s místenkou, a problém nastává hned při nástupu, průvodčí mi sděluje že kupé je jen na sezení a že tam nedám ani jeden kočár, takže místenky koupené zbytečně a v zavazadlovém prostoru s nimi být nemohu protože ten zamykají. Takže už sem s viděla jak ráhnu holky s kufrem do kupé a 4 hodiny je budu držet na rukou. Jediná pozitivní věc byla že se ještě najdou lidé s lidským přístupem jako byla paní průvodčí. Tě nebýt tak nevím. Nabídka mi místo pro vozíčkáře kde jsem v klidu cestu přežila a nabrala dech. Ale pokud by vozíčkář přistupoval musela bych kupé opustit. Co by bylo pak??? Proč není nikdo u ČD s kým jsem mluvila, schopný vám poradit správný postup a prodat správné jízdenky? Za Prahou přistoupila paní s monokocarkem a nikdo ani nepipl a ani místenku nemusela mít. Kočárek rozložený v uličce a hotovo.


Požadované řešení

Vysvětlení jak mám cestovat s dvojčaty aniž bych byla diskriminována a mohla jsem také mít své pohodlí při cestování jako všichni ostatní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2019 10:11, před 6 lety

Stížnosti na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek má cestující právo podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti musí společnost vyřídit do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podmínky pro přepravu kočárků jsou shrnuty na této webové adrese podnikatele: https://www.cd.cz/dalsi-sluzby/psi-kola-a-jina-zavazadla/-26700/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2019 07:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.