Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.6.2019 bylo z pošty č.103009 odesláno složenkou 8 600,- KČ PODACÍ ČÍSLO 10025. Do dnešního dne částka nebyla doručena. Jak dlouho jde složenka s penězi do Berouna. Je toto možné, aby v průběhu 3 týdnů stále nebylo doručeno. I kdybych šla pěšky z Prahy do Berouna pěšky, byla bych tu dřív.Na poště v Berouně mi řekli, že to je teprve 14 dní, ať ještě vydržím. Jsem v důchodu a na těchto penězích jsem závislá. Jak dlouho mám ještě čekat? Myslím, že pošta si účtuje na poplatcích víc než dost, aby mohla tuto službu vykonávat. MÁm snad jít za ministrem, aby on sjednal nápravu ? Mohu počítat že mi tato částka bude ještě někdy vyplacena ? Nebo snad mám podat trestní oznámení na poštu ?
pošta 103009, podací č. 10025 čes. pošta č. 397866 117 451 34 67 podáno 20.6.2019
Vyplacení složenky v co nejbližší době
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman