Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#33900Otevírací doba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2019, před 6 lety

Sarka Doleckova

Znění stížnosti

Dobrý den,
již potřetí v tomto roce v Penny market (Žamberk okres Ústí n.Orl.) ve dvou případech se jednalo o sobotu a jednou bylo včera a to 5.7.statni svátek se prodejna otevírala cca 7:06 ráno poprvé jsem na tento fakt upozornila,kdy mě zaměstnankyně Penny odsekla ,že je 7:00 a posléze, když jsem ji ukázala čas na mobilu řekla,že nemají hodiny a tímto to skončilo,ale když se to včera stalo již potřetí rozhodla jsem napsat stížnost vždy tam stojí ráno před otevřením dost místních lidí, kteří se,ale neozvou neboť tam.chodi nakupovat a nechtějí si dělat zle a ani se nedivím po mojí hlasite výtce si mě zaměstnanci měřili pohledy a hlasitě si mezi sebou oznamovali ,že hned poránu se vyskytl"prudic"jsem ráda ,že nemusím do tohoto obchodu chodit stále,ale pouze náhodne.
Jsem z Vamberka ,kde se nedávno také otevřel Penny market a musím říci ,že co se týče personálu a celkového dojmu obchodu je nesrovnatelný.
Prosím o zpětné vyjádření k této stížnosti váš klient
Šárka Doleckova


Požadované řešení

Budu ráda pokut vedení Penny marketu upozorní personál na tuto skutečnost a dojde k nápravě.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2019 11:00, před 6 lety

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 08:28, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.