Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#33903Ukradení nasbíraných bodů pokladní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2019, před 6 lety

Petra Jičínová

Znění stížnosti

Dobrý den,
měla jsem nasbíraných 1598 bodů, které jsem chtěla proměnit za slevové knížky pro své 3 vnuky na podzim. Chtěla jsem je motivovat na divadla,ostatně má věc. Na účtence z 22.6. - nový slevový stav 1598
na účtence z 28.6. mám najednou stav bodů před nákupem 98 bodů, toho jsem si všimla až doma, ale byla mi dána sleva za vysoký stav bodů 10% t.j. 21 Kč.
Nebylo mi ale řečeno, že se mi body tímto strhnou takovým způsobem.
Připadám si okradena a není to rozhodně férové jednání. P. Jičínová


Požadované řešení

Chci vrátit aspoň 1000 bodů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2019 15:02, před 6 lety

Podmínky členství v BILLA Bonus clubu se řídí pravidly uvedenými na https://www.billa.cz/bonus-club/podminky-clenstvi-v-billa-bonus-clubu. Za každý nákup v kterékoliv prodejně BILLA v hodnotě nejméně 50 Kč, při jehož placení předloží člen klubu BILLA kartu, budou na tuto BILLA kartu připsány body tak, že za prvních 50 Kč hodnoty nákupu bude připsán 1 bod a za každých dalších 10 Kč hodnoty nákupu opět vždy 1 bod. Body klubu jsou platné po dobu 12 měsíců od jejich připsání na členské konto. Nevyčerpané body, které nebyly využity v době své platnosti, propadají. K mazání dochází průběžně každý měsíc.

Dotazy ohledně Billa Bonus Clubu jsou zodpovídány na bezplatné infolince
800 153 976

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 08:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.