Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
měla jsem nasbíraných 1598 bodů, které jsem chtěla proměnit za slevové knížky pro své 3 vnuky na podzim. Chtěla jsem je motivovat na divadla,ostatně má věc. Na účtence z 22.6. - nový slevový stav 1598
na účtence z 28.6. mám najednou stav bodů před nákupem 98 bodů, toho jsem si všimla až doma, ale byla mi dána sleva za vysoký stav bodů 10% t.j. 21 Kč.
Nebylo mi ale řečeno, že se mi body tímto strhnou takovým způsobem.
Připadám si okradena a není to rozhodně férové jednání. P. Jičínová
Chci vrátit aspoň 1000 bodů.
|
Tweet |
Podmínky členství v BILLA Bonus clubu se řídí pravidly uvedenými na https://www.billa.cz/bonus-club/podminky-clenstvi-v-billa-bonus-clubu. Za každý nákup v kterékoliv prodejně BILLA v hodnotě nejméně 50 Kč, při jehož placení předloží člen klubu BILLA kartu, budou na tuto BILLA kartu připsány body tak, že za prvních 50 Kč hodnoty nákupu bude připsán 1 bod a za každých dalších 10 Kč hodnoty nákupu opět vždy 1 bod. Body klubu jsou platné po dobu 12 měsíců od jejich připsání na členské konto. Nevyčerpané body, které nebyly využity v době své platnosti, propadají. K mazání dochází průběžně každý měsíc.
Dotazy ohledně Billa Bonus Clubu jsou zodpovídány na bezplatné infolince
800 153 976
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.