Počet nahlášených stížností: | 72 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, žádám Vás o zrušení mého účtu, mého VIP členství na serveru flirtkontakt.cz kde jsem zaregistrovaný s emailem: mirin.brnicko@seznam,cz a nick mara386
prosím ukončit členství a zrušit profil
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti Internet portal s.r.o. je stanoveno v bodě 14. ohledně ukončení smluvního vztahu, že uživatel, který využívá předplatného služeb portálu má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem, a to písemnou výpovědí adresovanou na sídlo provozovatele specifikované v čl. 2 těchto všeobecných obchodních podmínek. Před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře portálu. V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.
Pokud byla uživatelem služeb vypovězena smlouva výše uvedeným způsobem prokazatelně na adresu sídla podnikatele, není oprávněn poskytovatel služby účtovat nadále platby za služby.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den.
Uživateli bylo už předplatné zrušeno a profil vymazán na základě výpovědi - odstoupení od smlouvy, kterou nám zaslal na náš email uvedený v obchodních podmínkách.
Flirtkontakt.cz
Díky za zrušení, tahle sranda mě stála 6500,-
Dobrý den.
Každý uživatel si může vybrat z nabízených tarifů, nabízíme jednorázové předplatné i s automatickou obnovou. Bez souhlasu s podmínkama uvedeného tarifu platba není úspěšná. Na naší seznamce nemáme žádné rušivé reklamy a poplatky jsou potřebné k údžbě, rozvoji a hlavně vylepšování stránky.
Flirtkontakt.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.