Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý večer
16.6. jsem doporučeně vrátila zásilku - tankiny. Šlo o špatně vybraný model, podstatně menší. Částka Kč 489,- byla uhrazena převodem z účtu. Č. zakázky je 1190259521. Úhrada provedena 20.5.2019. Z dovolené jsem se již vrátila, takže není co řešit.
Děkuji za zprávu a vrácení peněz. Jana Kindlová
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
je mi líto, ale toto "1190259521" není naše objednávka. Čísla objednávek z nákupní galerie Poštovné Zdarma začínají číslem 101 a mají 9 číslic. Ve Vašem případě se tedy jedná o objednávku z jiného eshopu.
Přeji Vám zdárné dořešení situace.
Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Spotřebitelka nám sdělila, že 8. 7. 2019 došlo k vrácení peněz. Stížnost proto uzavíráme.