Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 18. 12. 2018 jsem zakoupila přes web 2 vstupenky na muzikál Tři oříšky pro Popelku na únor 2019. Vstupenky jsem zaplatila dne 18. 12. 2018 online platební kartou. Představení bylo poté zrušeno - do dnešního dne mi však nebyly vráceny peníze. Společnost Ticketlive jsem kontaktovala několikrát telefonicky, vždy mi bylo pouze sděleno, že peníze pošlou zpět, ale neví kdy. O tom, že představení bylo zrušeno, mě bohužel nikdo neinformoval, takže jsme do Prahy jeli naprosto zbytečně (z Ostravy). Prosím tedy o řešení a brzké vrácení peněz. Děkuji Kozubová T.
2 vstupenky na muzikál Tři oříšky pro Popelku, částka 1 380 Kč za obě vstupenky (690 Kč/kus), objednány a zaplaceny 18. 12. 2018
Prosím o vrácení peněz za vstupenky.
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitelka právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Případnou žalobu musí spotřebitelka podat na pořadatele akce, portál, který prodej zprostředkuje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
přesně jak je uvedeno v našich Všeobecných obchodních podmínkách, naše společnost pouze zprostředkovává vydání vstupenek. Vyplácení závisí na pořadateli. V tuto chvíli se s pořadatelem řeší určité administrativní kroky k tomu, aby nám poskytl částku k vyplácení.
Samozřejmě nás tato situace velmi mrzí a děláme vše pro to, aby došlo k dořešení toho problému v co možná nejkratší době.
Děkujeme, tým Ticketlive
Dobrý den, děkuji za vyjádření společnosti Ticketlive. Co mi však není jasné je to, proč zákazníci, kteří za vstupenky zaplatili hotově a zakoupili si je přímo na prodejním místě společnosti Ticketlive, dostali peníze okamžitě zpět. Pro tyto zákazníky platící hotově jsou tedy připraveny peníze k vrácení ihned a my, co jsme zaplatili platební kartou musíme čekat (v tuto chvíli již 7 měsíců)? Jaký je tedy mezi námi rozdíl? Děkuji za odpověď a přeji hezký den. S pozdravem Tereza Kozubová
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla spotřebitelce poskytnout vyjádření.
Dobrý den,
bohužel zúčtování na prodejních místech probíhá naprosto odlišně, než-li zúčtování u plateb kartou a převodem. Z toho důvodu byly peníze na pobočkách již od první chvíle připravené pro klienty, kteří si vstupenky zakoupili právě tam.
Děkujeme, tým Ticketlive
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, i přesto, že stížnost nebyla vyřešena, děkuji za možnost ji podat. Doufám, že společnost Ticketlive co nejdříve danou situaci vyřeší a nebude potřeba řešit situaci jinou cestou. S pozdravem Tereza Kozubová