Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
koupil jsem si v Bati zimni obuv. Po roku se mi odlepovali spicky, tak jsem je reklamoval. Reklamace byla uznana a oprava byla lepenim. Po pul roku se zase odlepili spicky, tak probehla nova reklamace. No ted mi to neznali a napsali, ze mam malu botu a to spusobuje opotrebeni. A pristup pri prvni reklamaci byl beze problemu. Pri druhej byla pani od zacatku arogantna a hned povedela, ze to neuznaji. OC Flora,pokladni N. S.
Zimni obuv artikel: 8944823
Nove boty nebo vraceni penez
|
Tweet |
Jestliže byla reklamace zamítnuta z důvodu opotřebení a spotřebitel s tímto tvrzení nesouhlasí, je možné nechat si vypracovat znalecký posudek. V posudku by se znalec měl zabývat povahou a existencí vady. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.
Na běžné opotřebení se reklamace nevztahuje, je tedy nutné brát v potaz, jak spotřebitel o obuv pečoval a další okolnosti, které můžou ovlivnit životnost obuvi.
Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Hodnocení: