Společnost


Hoteluju CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33911Nemožnost využít kredity (vložené finance) na zákaznickém účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2019, před 6 lety

Kateřina Kottasová

Znění stížnosti

Dostala jsem darem dárkové poukazy v celkové hodnotě 6000,-. Bohužel na portále nebylo dlouhou dobu v nabídce nic na co by se daly využít. Dne 9.dubna 2019 jsem se domluvila se zákaznickou podporou Pepa.cz, abych mohla využít celou částku najednou, kdy mi částku 6000,- převedli ve formě kreditu na zákaznický účet. Po následném přihlášení bylo vše v pořádku a kredity převedeny. Nyní je však portál změněn a není na něm možnost se na účet přihlásit. Zákaznická podpora prozatím bez odpovědi.


Produkt

kredity na zákaznickém účtu v hodnotě 6.000,- Kč


Požadované řešení

Vrácení finančních prostředků v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2019 14:02, před 6 lety

Pokud společnost neplní svůj závazek (nelze použít kredity k nákupu voucheru/služby) ocitá se v prodlení. Pokud doba plnění nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat plnění ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže závazek nesplní, upozorní spotřebitel prodávajícího, že neplnil včas a poskytne prodávajícímu dodatečnou přiměřenou lhůtu (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nesplní (neumožní využití kreditů) ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 08:07, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.