Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dostala jsem darem dárkové poukazy v celkové hodnotě 6000,-. Bohužel na portále nebylo dlouhou dobu v nabídce nic na co by se daly využít. Dne 9.dubna 2019 jsem se domluvila se zákaznickou podporou Pepa.cz, abych mohla využít celou částku najednou, kdy mi částku 6000,- převedli ve formě kreditu na zákaznický účet. Po následném přihlášení bylo vše v pořádku a kredity převedeny. Nyní je však portál změněn a není na něm možnost se na účet přihlásit. Zákaznická podpora prozatím bez odpovědi.
kredity na zákaznickém účtu v hodnotě 6.000,- Kč
Vrácení finančních prostředků v plné výši.
|
Tweet |
Pokud společnost neplní svůj závazek (nelze použít kredity k nákupu voucheru/služby) ocitá se v prodlení. Pokud doba plnění nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat plnění ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže závazek nesplní, upozorní spotřebitel prodávajícího, že neplnil včas a poskytne prodávajícímu dodatečnou přiměřenou lhůtu (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nesplní (neumožní využití kreditů) ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.