Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zakoupená sekačka vloni v prodejně HECHT vProstějov,má nasekáno jen několik malo hodin.Sekačka zezačátku fungovala bez problému ale časem začala kouřit bíle .Povýměně oleje na jaře měl olej po par hodinach provozu stříbrný odlesk,tak jsem sekačku dvakrát neuspěšně reklamoval stím že se zavada neprojevila.PŘI TŘETÍ REKLAMACI jsem jednal s vedoucím prodejný který nechal odeslat sekačku na centralní servis vPraze a po měsíci přišla SMS s tím že přakvali
fikovali na nezaruční opravu cenová nabídka 5917 Kč pritom nova sekačka stojí 5290Kč tak mevím co jeto za výsměch.BEZ vyjadření a oduvodnění závady.
motorova sekačka spojezdem HECHT 546 SX
prosil bych oduvodnění proč neuznali zaručni opravu,když u předchozých reklamacích byla sekačka vpořádku a ted místo výměny vadného motoru mi nabýzí opravu za tolik peněz.
|
Tweet |
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Krejčí,
velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Na základě Vašeho podnětu byl vedením centrálního servisu prověřen průběh a rozhodnutí reklamace. Zde přidáváme odůvodnění rozhodnutí a popis závady:
V případě první reklamace bylo servisem provedeno vyčištění a kontrola stroje. Při zkoušce se uvedená závada již neprojevila. Stroj musí pracovat vždy v maximálních doporučených otáčkách. Nezáruční servis nebyl účtován.
U druhé reklamace bylo zjištěno minimální množství motorového oleje. Při testování se závada uvedená zákazníkem neprojevila. Odůvodnění - pokud nebyla provedena výměna motorového oleje po zajetí stroje dle návodu, muže se projevit stříbřitý odlesk. Při testování se závada neprojevila. Nejednalo se o záruční opravu.
Při poslední prohlídce stroje bylo zjištěno zadření motoru. To mohlo způsobit několik faktorů -nedostatečné množství oleje v motoru, starý olej, nevhodná manipulace se strojem (při čištění stroje náklon dopředu, či na bok). U všech činností stačí krátkodobá expozice a dojde k nenávratnému poškození pístu, válce. Oddělením servisu Vám byla vytvořena cenová nabídka na opravu. Pokud bude z Vaší strany zájem, naši servisní technici provedou požadovanou opravu přednostně.
Děkuji Vám za pochopení. P.Chrudimský, Hecht Motors s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.