Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Po příjezdu do zařízení Penzion Zámecká Zahrada Chvalšinská 214, Český Krumlov, nás recepční a majitel pan Skala dlouho a mnohokrát ujišťoval, že nabídková cena 4 373,52 Kč nemůže v žádném případě obsahovat snídani a je pouze za ubytování, přesto že v nabídce Booking.com je v této ceně i snídaně.
Zaplatili jsme tedy panu Skalovi hotově za vystavenou fakturu pouze za ubytování bez snídaně částku 4376 Kč - 171,07 Euro, aby jsme mněli kde bydlet. Faktura je na stejnou cenu jako nabídka od Booking.com, ale ta je za ubytování a snídaně.
Po té co jsem panu Skalovi ukázal nabídku od Booking.com, mi dlouho vysvětloval, že Booking.com nikdy snídaně v nabídce nenabízí a že ho to nezajímá i přes to, že v nabídce snídaně máme.
Aby jsme tedy nezůstali ráno bez jídla, byl jsem nucen zaplatil panu Skalovi další částku 1050 Kč za snídaně na kterou mi byl vystaven pokladní doklad až při odjezdu na moji urgenci.
Reklamuji cenu za ubytování se snídaní která měla být dle nabídky Booking.com 4 374 Kč a nakonec po nátlaku pana Skaly byla cena 5 426 Kč.
Podle mého přesvědčení, jsme byli obelháni a následně okradeni o 1 050 Kč.
Nikdy se mi nestalo, že bych někam přijel s rezervací od Booking.com a dostal jinou cenu než jsem měl v nabídce. Proč je to tedy možné v penzionu Zamecká Zahrada v Krumlově???
Děkuji předem za vyřízení i Vaše odpovědi. Luděk Dvořák
PS: Ze strany Booking.com kupodivu zatím bez reakce!
Požaduji vrácení čásky 1050 Kč to je rozdílu mezi nabídkou Booking.com na cenu 4 374 Kč za ubytování včetně snídaně a cenou zaplacenou po nátlaku pana Skaly 5 426 Kč. Dvě koruny považuji za ztrátu na kursovém převodu.
|
Tweet |
Společnost Booking.com B.V. provozuje platformu, prostřednictvím níž mohou poskytovatelé ubytování nabízet své produkty a služby a přes kterou mohou návštěvníci platformy provádět rezervace.
Tím, že si spotřebitel rezervuje ubytování prostřednictvím portálu Booking.com, vytváří si rezervaci ubytování u poskytovatele služeb, nikoliv pak u portálu Booking. com. Od tohoto okamžiku rezervační portál vystupuje výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace.
Pokud jde o odpovědnost rezervačního portálu, ten odpovídá dle svých obchodních podmínek (dostupné na: https://www.booking.com/content/terms.cs.html) dle čl. 9 pouze za:
- přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil
- škody, které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb.
Rezervační portál odpovídá až do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.
Společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku.
Z tohoto důvodu doporučujeme, aby se spotřebitel obrátil ohledně reklamace poskytnutých služeb na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra lze nalézt na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které máte k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitelka obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.