Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Minulý rok jsem koupila od vaší společnosti vstupenky na muzikál Tři oříšky pro popelku.Byl to vánoční dárek pro moji vnučku a pro mne.Vstupenky jsem koupila přes váš portál i pojistila.Zrušení představení nás velmi mrzelo.Uplatňovala jsem vrácení peněz,několikrát telefonicky,nejprve bylo slíbeno vrácení do velikonoc,pak výmluva,že je záležitost v jednání a že o své peníze nepřijdu.Bohužel,začínám o vaší serioznosti pochybovat a mám podezření,že jsem stala obětí (tkzv. šmejdů).Nezlobte se,ale jednání z vaší strany tomu vše nasvědčuje.Proč nenabídnete jinou kompenzaci?Způsob,jak se slušně vyrovnat se slušnými zákazníky.
Vstupenky na muzikál Tři oříšky pro popelku 2x690kč.
Vrátit peníze,nabídnout vstupenky na jiné představení.Z mé strany bych měla zájem o muzikál Královna Kapeska.
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitelka právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Případnou žalobu musí spotřebitelka podat na pořadatele akce, portál, který prodej zprostředkuje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
přesně jak je uvedeno v našich Všeobecných obchodních podmínkách, naše společnost pouze zprostředkovává vydání vstupenek. Vyplácení závisí na pořadateli. V tuto chvíli se s pořadatelem řeší určité administrativní kroky k tomu, aby nám poskytl částku k vyplácení.
Samozřejmě nás tato situace velmi mrzí a děláme vše pro to, aby došlo k dořešení toho problému v co možná nejkratší době.
Děkujeme, tým Ticketlive
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den. Zatím se neděje vůbec nic.Společnost Tiketlive řeší administrativní kroky k tomu,aby byla částka vyplacena v co nejkratší době.Tahle informace je mi poskytována od února.Nicméně budu pokračovat v případu.Vám děkuji Ledvinová.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.