Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobry den,
dnes kolem 11te hodiny ranni mi volalo nezname cislo, hovor jsem zvedl a pani se predstavila za nejakou spolecnost a ze ma pro me vyhodne tarify od T-mobile a Vodafone.
Hned na me zacla tlacit ruznymi otazkami, kolik platim, co mam, u koho jsem atd.
Strucne jsem ji odpovedel, odvetila, ze se za chvili ozve a polozila telefon.
Za dve minuty volala z jineho cisla a rychle do me valila nejake nabidky. Po chvili jsem ji rekl, ze nemam zajem, tak se hned ptala z jakeho duvodu, rekl jsem ji, ze na me moc tlaci, ze se mi nelibi jeji pristup.
V ten moment jsem si uvedomil a zaroven se zeptal, jestli je hovor monitorovan? Rekla mi: JISTE! Ja se ohradil, ze jsem ji nedal souhlas, aby me nahravali a jak je mozne, ze mi to nesdelila. V ten moment jsem chtel, at mi rekne jeji jmeno a nazev spolecnosti, ze chci podat stiznost.... POLOZILA MI TELEFON!!!
Predpokladam, ze se jedna o externi spolecnost, ktera ma uzavrenou smlouvu prave s operatorem Vodafone, kdyz nabizi jejich sluzby, proto se obracim prave na vas a zadam vas o vyreseni dvou veci:
- jak je mozne, ze maji moje telefonni cislo a obtezuji mne?
- jak je mozne nahravat muj hovor BEZ meho souhlasu?
Prikladam obe telefonni cisla, ze ktereho mi pani “natlakova” volala: (viz referenční údaje)
——
Pred dvema tydny jsem uvazoval prejit k jinemu operatorovi, ale kdyz vidim tohle chovani, tak opravdu ne!
Dekuji,
Havlik
Telemarketing
Chci vysvetleni a postih dane osoby.
Plus se jdu poradit s pravnikem ohledne zaloby a financni kompenzace za pouzivani mych udaju bez meho svoleni.
|
Tweet |
V daném případě se jedná o zpracování osobních údajů v marketingových databázích především za účelem nabízení výrobků a služeb. Nejčastějším takovým zpracováním jsou případy, kdy byly osobní údaje získány z veřejného seznamu (např. z telefonního seznamu, z katastru nemovitostí) nebo v souvislosti s činností daného obchodníka – správce osobních údajů (např. spotřebitel si u něj již něco kupoval a sdělil mu při té příležitosti osobní údaje).
Takové zpracování osobních údajů je obvykle v souladu se zákonem, ale pokud vysloví spotřebitel svůj nesouhlas, pak musí dotyčný obchodník jeho osobní údaje z databáze odstranit. Pokud by tak neučinil, spotřebitel by se mohl obrátit s podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Spotřebitel by měl písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
Dobrý den, pane Havlíku,
je mi líto, že jste se setkal s neprofesionálním jednáním.
Uvedl jste, že Vám volající paní nabízela nabídky od více operátorů. Z toho je zřejmé, že hovor nebyl přímo od Vodafonu, protože bychom Vám samozřejmě nenabízeli služby od někoho jiného. Jedno z telefonních čísel, které jste uvedl, patří call centru, se kterým také spolupracujeme (jde o call centrum Trench s.r.o.). Protože však nic dalšího k hovoru nevím, nemohu ověřit, zda Vám call centrum volalo na základě "pověření" od Vodafonu. Ke druhému telefonnímu číslu žádné informace nemám, nevím, komu patří.
Protože Vám nevolal Vodafone, nemohu Vám v tomto případě víc pomoci. Pokud podle Vás neprobíhalo vše v pořádku, můžete kontaktovat přímo volajícího - v tomto případě to bylo minimálně v jednom případě call centrum společnosti Trench (http://www.trench.cz/contacts).
Přeji Vám hezký den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Pane Ullmann dekuji moc za zjisteni komu cislo patri.
Budu je hned zitra kontaktovat.
Docela me to mrzi, protoze par dnu pred touto pani mi volal nejaky pan s nabidkou od Vodafone a byl opravdu mily a zvazoval jsem o prestoupeni od O2. Nicmene tahle pani to zabila.
Dekuji
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Dekuji Dtestu za snahu. Uplne jsem to vypustil a prestal resit. Nicmene Vam jako spolecnosti dekuji za snahu a ochranu nas spotrebitelu.