Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#33928Mobilni tarify - natlak

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2019, před 6 lety

Daniel Havlik

Znění stížnosti

Dobry den,

dnes kolem 11te hodiny ranni mi volalo nezname cislo, hovor jsem zvedl a pani se predstavila za nejakou spolecnost a ze ma pro me vyhodne tarify od T-mobile a Vodafone.

Hned na me zacla tlacit ruznymi otazkami, kolik platim, co mam, u koho jsem atd.

Strucne jsem ji odpovedel, odvetila, ze se za chvili ozve a polozila telefon.

Za dve minuty volala z jineho cisla a rychle do me valila nejake nabidky. Po chvili jsem ji rekl, ze nemam zajem, tak se hned ptala z jakeho duvodu, rekl jsem ji, ze na me moc tlaci, ze se mi nelibi jeji pristup.

V ten moment jsem si uvedomil a zaroven se zeptal, jestli je hovor monitorovan? Rekla mi: JISTE! Ja se ohradil, ze jsem ji nedal souhlas, aby me nahravali a jak je mozne, ze mi to nesdelila. V ten moment jsem chtel, at mi rekne jeji jmeno a nazev spolecnosti, ze chci podat stiznost.... POLOZILA MI TELEFON!!!

Predpokladam, ze se jedna o externi spolecnost, ktera ma uzavrenou smlouvu prave s operatorem Vodafone, kdyz nabizi jejich sluzby, proto se obracim prave na vas a zadam vas o vyreseni dvou veci:

- jak je mozne, ze maji moje telefonni cislo a obtezuji mne?
- jak je mozne nahravat muj hovor BEZ meho souhlasu?

Prikladam obe telefonni cisla, ze ktereho mi pani “natlakova” volala: (viz referenční údaje)

——

Pred dvema tydny jsem uvazoval prejit k jinemu operatorovi, ale kdyz vidim tohle chovani, tak opravdu ne!

Dekuji,

Havlik


Produkt

Telemarketing


Požadované řešení

Chci vysvetleni a postih dane osoby.
Plus se jdu poradit s pravnikem ohledne zaloby a financni kompenzace za pouzivani mych udaju bez meho svoleni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 14:34, před 6 lety

V daném případě se jedná o zpracování osobních údajů v marketingových databázích především za účelem nabízení výrobků a služeb. Nejčastějším takovým zpracováním jsou případy, kdy byly osobní údaje získány z veřejného seznamu (např. z telefonního seznamu, z katastru nemovitostí) nebo v souvislosti s činností daného obchodníka – správce osobních údajů (např. spotřebitel si u něj již něco kupoval a sdělil mu při té příležitosti osobní údaje).

Takové zpracování osobních údajů je obvykle v souladu se zákonem, ale pokud vysloví spotřebitel svůj nesouhlas, pak musí dotyčný obchodník jeho osobní údaje z databáze odstranit. Pokud by tak neučinil, spotřebitel by se mohl obrátit s podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Spotřebitel by měl písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2019 13:56, před 6 lety

Dobrý den, pane Havlíku,

je mi líto, že jste se setkal s neprofesionálním jednáním.

Uvedl jste, že Vám volající paní nabízela nabídky od více operátorů. Z toho je zřejmé, že hovor nebyl přímo od Vodafonu, protože bychom Vám samozřejmě nenabízeli služby od někoho jiného. Jedno z telefonních čísel, které jste uvedl, patří call centru, se kterým také spolupracujeme (jde o call centrum Trench s.r.o.). Protože však nic dalšího k hovoru nevím, nemohu ověřit, zda Vám call centrum volalo na základě "pověření" od Vodafonu. Ke druhému telefonnímu číslu žádné informace nemám, nevím, komu patří.

Protože Vám nevolal Vodafone, nemohu Vám v tomto případě víc pomoci. Pokud podle Vás neprobíhalo vše v pořádku, můžete kontaktovat přímo volajícího - v tomto případě to bylo minimálně v jednom případě call centrum společnosti Trench (http://www.trench.cz/contacts).

Přeji Vám hezký den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.7.2019 22:09, před 6 lety


Daniel Havlik

Pane Ullmann dekuji moc za zjisteni komu cislo patri.

Budu je hned zitra kontaktovat.

Docela me to mrzi, protoze par dnu pred touto pani mi volal nejaky pan s nabidkou od Vodafone a byl opravdu mily a zvazoval jsem o prestoupeni od O2. Nicmene tahle pani to zabila.

Dekuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 16:16, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.10.2019 22:21, před 5 lety


Daniel Havlik

Hodnocení:

Komentář: Dekuji Dtestu za snahu. Uplne jsem to vypustil a prestal resit. Nicmene Vam jako spolecnosti dekuji za snahu a ochranu nas spotrebitelu.