Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 7.7.2019 jsem jela spojem Svitavan R862 17.39.h z Letovic.Přijel ovšem jiný typ vlaku starší model....Přesto že jsem měla zakoupené místenky cestovali jsme tři ve vlaku označené místa nebyli.Takže jsme celou dobu stáli v uličce.Je možné vrátit cenu místenek?
A myslím že už s vámi nikdy nepojedu.Vaše reklama je opravdu velice zavádějící...Cestovala jsem po dlouhé době vlakem a v podstatě se nic nezměnilo...
Děkuji za odpověd
Krupičková Radka
vrácení částky zakoupených místenek.
|
Tweet |
Pokud nedošlo k provedení přepravy tak, jak bylo sjednáno v přepravní smlouvě, z důvodů na straně dopravce, může spotřebitelka žádat poměrné vrácení jízdného. Případnou stížnost na přepravu cestujících může spotřebitelka podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude spotřebitelka písemně informována zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.