Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#3394Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2014, před 11 lety

Iveta Křížová

Znění stížnosti

Dne 6.5.2014 jsem uplatnila nárok na reklamaci telefonu Samsung I8190N Galaxy S3 mini,který jsem zakoupila 15.5.2013.
Číslo reklamace 1359287.
Závada na telefonu byla,že se mi na displeji objevila mapa.Tuto závadu shledali,jako nezáruční z důvodu mechanického poškození telefonu,což popírám.Po převzetí telefonu jsem zjistila,že rám je prasklý a nefunguje mikrofon.Další převzetí k reklamaci mi nebylo umožněno.Odmítli mě s tím,že platí za každé odeslání k reklamaci 400Kč,proto si můžou dovolit rozhodnout jestli reklamaci přijmou.Závadu na mikrofonu a prasklý rám,která se stala v jejich servisu mi odůvodnili,že to byla souhra náhod.


Produkt

Samsung I8190N Galaxy SIII mini , 355075050084022


Požadované řešení

Jelikož prasklý rám a nefunkční mikrofon mi předali ze servisu BRITEX-CZ požaduji nový telefon.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2014 10:39, před 11 lety

Za škodu takto vzniklou odpovídá prodejce dle § 2944 občanského zákoníku. Měl by mobilní telefon uvést do původního stavu. Spotřebitel může požádat o náhradu škody v penězích. Je však nutné prokázat stav telefonu v době jeho příjímání do reklamace.
Na mechanické poškození se záruka nevztahuje. Pokud je spotřebitel přesvědčen, že nedošlo k mechanickému poškození, ale že se jedná o vadu, může se obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. Znalec by se měl v posudku zabývat povahou a existencí vady. Jestliže znalec potvrdí v posudku, že se jedná o vadu, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2014 10:32, před 11 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.7.2014 10:32, před 11 lety


Iveta Křížová

Hodnocení: