Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dnes jsem již 4x volala na zákaznický servis a dožadovala se informací o zásilce, která mi měla být doručena na adresu. Nejen, že řidič nedovezl zásilku, ale po udání důvodu "adresát nezastižen" (naprosto mylná informace), ji odvezl kamsi přes celé město. Obdržela jsem na řidiče kontakt, cca 10X JSEM VOLALA, ŘIDIČ MÁ VYPNUTÝ TELEFON. Jak kontaktuje zákazníky, které nezastihne na adrese? Pomocí vpynutého telefonu? Dalším problémem byla komunikace s operátory, kteří odmítají problém řešit a nabídnout jakoukoliv alternativu (např. přivezeme zítra). Až třetí operátor mi sdělil, že zásilka je k vyzvednutí v žabce a potřebuji pin, který se do té doby nikdo neobtěžoval mi sdělit. Doposud jsem se nesetkala s žádným problémem, s řidiči se vždy dalo dohodnout a operátoři nabízeli řešení. Ale tohle? Naprostá katastrofa.
Jsem s pozdravem a doufám, že toto byl ojedinělý případ a kvalita služeb bude zvýšena.
Svobodová Alžběta
Jelikož zásilku potřebuji okamžitě, budu si vyzvednutí řešit sama.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.