Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ve středu ke mně zavítal pán (p. M.) od této firmy. Vysvětloval mi jak lze ušetřit v rámci aukce a dával příklady na některých městech. Ve spěchu jsem mu podepsal papíry, co mi dal. Nepadlo ani slovo o tom, že mi firma může vypovídat smlouvy - pán mi tvrdil, že se tak stane pouze po mém souhlasu.
Zajímaly by mě dvě věci:
1) Není náhodou podomní prodej na území Prahy zakázán?
2) Lze standartně odstoupit od smlouvy do 14 dnů? V papírech od prodejce je o tom zmínka, ale žádný formulář tam na to není.
Díky
Odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoli), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je také vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil, případně že se pokoušel od smlouvy odstoupit, ale ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.
Pokud navíc zástupce společnosti při nabízení služby uváděl nepravdivé či neúplné údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě může být společnosti uložena sankce ze strany České obchodní inspekce (nebo Energetického regulačního úřadu, pokud se jednalo o smlouvu uzavřenou s obchodníkem, jenž podniká v energetických odvětvích a tato smlouva s touto podnikatelskou činností souvisí - např. smlouva o dodávkách energií). Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik, má možnost se obrátit se uvedené dozorové orgány.
Dobrý den, pane Bernáthe,
přihláškou do výběrového řízení se naše společnost zavazuje, že pro zákazníka zcela zdarma realizuje výběrové řízení na cenově výhodnějšího dodavatele energií.
Zákazníkovi garantujeme, že nový dodavatel bude cenově výhodnější, než je jeho stávající. Když tato kritéria splníme, podle podmínek výběrového řízení, které zákazník obdržel, se nám zákazník zavazuje, že služby nového dodavatele využije.
Všechny podmínky výběrového řízení má od nás každý zákazník v písemné podobě. Pro zvýšení kvality služeb a ověření, že terénní pracovník předal klientovi jasné a srozumitelné informace, navíc každou přihlášku do výběrového řízení ověřujeme se zákazníkem následující pracovní den telefonicky tzv. verifikačním hovorem. V něm zákazníkovi znovu rekapitulujeme podmínky a proces výběrového řízení a ověřujeme, že jsou mu informace srozumitelné a se zařazením do výběrového řízení souhlasí.
Od přihlášky lze odstoupit do 14 dnů od podpisu, formulář si lze vyžádat na emailu podpora@cvras.cz nebo lze použít jakýkoliv na internetu.
Pro úplnost doplňujeme, že naše společnost nevykonává podomní prodej, pouze zprostředkovává možnost Zájemcům, účastnit se výběrového řízení na výhodnější dodávky energií. Tedy výsledkem jednání mezi zástupcem CVŘ a Zájemcem, není nutně smlouva s dodávkou zboží a nebo služeb.
Jestli máte pocit, že jsme ve výše popsaném procesu pochybili, pošlete nám prosím na e-mailovou adresu ombudsman@cvras.cz číslo Vaší přihlášky. Ověříme postup sepsání přihlášky a zkontrolujeme verifikační hovor. Jestliže najdeme jakoukoliv pochybnost z naší strany, zajistíme vyřízení této záležitosti k Vaší plné spokojenosti.
S pozdravem
Tým CVŘ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.