Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Není mi umožněno čerpat slibované služby, nejdříve jsem uhradila pobyt slevovému portálu, po zaslání woucheru jsem si telefonicky chtěla objednat termín na požadovaný hotel, tam mi bylo sděleno, že se mění majitel a hotel je v rekonstrukci, takže termíny již nezadávají. Požádala jsem slevový portál PEPA.cz zda by mi byly vráceny koruny, peníze mi nevrátili, ale byly mi zaslány ve formě kreditů s tím, že je mohu po přihlášení na zákaznický účet vyčerpat na jiný pobyt. Bohužel, nemohu se dostat na účet, stránka nereaguje, telefon neberou, přes email nekomunikují, na facebooku neodpovídají. Adresu dohledat nemohu, kam bych poslala dopis.
Mám nárok na své koruny vrátit zpět, ale jak, se vším tím kolem PEPY jsem strávila již nesmírného času, proto se obracím o pomoc na Vás. Chci to dotáhnout do konce, jestli je to vůbec v mých silách. CHci najít nějaké řešení. Několk pobytů jsem již od PEPY měla, ale stále jen byla spokojenost, až teď tohle.
původně byl objednán pobyt : parádní wellness pobyt v EA Hotelu SEN DEPENDENCE SENOHRABY, bohužel termín nedal, měnil se prý majitel
protože mi nebylo umožněno čerpat slibované služby od společnosti PEPA.cz, chtěla bych vrátit peníze na svůj účet.
|
Tweet |
Pokud společnost neplní svůj závazek (nelze použít kredity k nákupu voucheru/služby) ocitá se v prodlení. Pokud doba plnění nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat plnění ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže závazek nesplní, upozorní spotřebitel prodávajícího, že neplnil včas a poskytne prodávajícímu dodatečnou přiměřenou lhůtu (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nesplní (neumožní využití kreditů) ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.