Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#3395Neuznaná reklamace špatně fungujícího USB portu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2014, před 11 lety

Libor Ševčík

Znění stížnosti

Na Mall.cz jsem zakoupil televizor na kterém,jak jsem po čase zjistil nesprávně fungující USB port pro připojení externích zařízení (naprosto pomalá komunikace mezi diskem a TV - fullHD filmy se při rychlejších scénách sekají,stránka se soubory se načítá až 20s.)Samsung linka poradila,vyzkoušel jsem a nepomohlo,přijel tedy serv.technik,který vyměnil desku bez výsledku a napsal,že je vše v pořádku a že vlastnosti odpovídají danému typu televizoru!Nikde a nikým jsem nebyl upozorněn na to,že tato situace může nastat!Po mém dotazu se nic nedělo celý měsíc,nakonec jsem vše urgoval a přišla naprosto nesmyslná odpověď!I přes mé dotazy neustále posílá stejnou odpověď,teď už nekomunikuje vůbec.
Vlákno emailu je opravdu zajímavé,dám k dispozici...


Produkt

SAMSUNG UE40EH5000WX


Požadované řešení

Především bych byl rád,kdyby mi odpověděli na mé dotazy a neposílali mi stále stejnou odpověď starou 1 měsíc.
Výměnu stávající procesorové desky,která dle všeho nezvládá funkce které jsou v popisu produktu deklarovány.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2014 11:14, před 11 lety

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
Jestliže by se jednalo o vlastnost obvyklou, není prodejce povinen o takové skutečnosti informovat. Tuto věc doporučujeme konzultovat se znalcem z příslušného oboru. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Pokud znalec sezná, že se jedná o vadu, může si spotřebitel nechat vypracovat znalecký posudek. V takovém případě spotřebiteli vznikne právo na řádné vyřízení reklamace a právo na úhradu znalečného. Jestliže se jedná o deklarované vlastnosti, je možné uplatnit nesplněnou jakost při převzetí. Do šesti měsíců od převzetí věci nese důkazní břemeno prodejce, pokud chce reklamaci zamítnout. Měl by prokázat, že výrobek odpovídá deklarovaným vlastnostem. Připomínáme, že případný nárok na odstoupení je nutné uplatnit u prodejce. Stejné platí pro náhradu nutných nákladů, které vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněné reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2014 15:08, před 10 lety

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.