Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#33954Problém s doručením

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2019, před 6 lety

Kateřina Eklová

Znění stížnosti

Já a přítel jsme si objednali zásilku z About you. Kuryr nám volal ve čtvrtek 4.7. byli jsme na cestě z dovolené, oba jsme mu to zvedli a oba jsme ho poprosili, aby nám to dal do parcelshopu, řidič souhlasil. Přítel ještě ten den jel do parcelshopu, aby mu bylo řečeno, ze parcelshop je tam nyní pozastaveny. Po náhledu na sledování zásilky jsme zjistili, že mase zásilky obě jsou v dorucovacim depu. Dnes (8.7.) jsme jeli do depa, aby nám bylo řečeno, ze řidič po DOMLUVĚ S NÁMI zásilku zaslal zpět... po JAKÉ DOMLUVĚ??? S námi se opravdu nikdo nedomlouval!!!

Cislo na řidiče: 607 508 197


Požadované řešení

Chtěla bych, aby si kuryr nevymýšlel a když už je parcelshop momentálně mimo provoz, aby nám to sdělil, místo toho, ze to jen odkejve a zásilku po dohodě, o které nevíme odešle zpět.. toto nejsou opravdu kvalitní služby ;-)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2019 20:08, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Spotřebitel by tedy v případě nedoručení ze strany přepravní společnosti měl vyzvat prodejce k dodání zakoupeného zboží. Prodejce totiž odpovídá za zboží až do jejího doručení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2019 07:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.