Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Já a přítel jsme si objednali zásilku z About you. Kuryr nám volal ve čtvrtek 4.7. byli jsme na cestě z dovolené, oba jsme mu to zvedli a oba jsme ho poprosili, aby nám to dal do parcelshopu, řidič souhlasil. Přítel ještě ten den jel do parcelshopu, aby mu bylo řečeno, ze parcelshop je tam nyní pozastaveny. Po náhledu na sledování zásilky jsme zjistili, že mase zásilky obě jsou v dorucovacim depu. Dnes (8.7.) jsme jeli do depa, aby nám bylo řečeno, ze řidič po DOMLUVĚ S NÁMI zásilku zaslal zpět... po JAKÉ DOMLUVĚ??? S námi se opravdu nikdo nedomlouval!!!
Cislo na řidiče: 607 508 197
Chtěla bych, aby si kuryr nevymýšlel a když už je parcelshop momentálně mimo provoz, aby nám to sdělil, místo toho, ze to jen odkejve a zásilku po dohodě, o které nevíme odešle zpět.. toto nejsou opravdu kvalitní služby ;-)
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Spotřebitel by tedy v případě nedoručení ze strany přepravní společnosti měl vyzvat prodejce k dodání zakoupeného zboží. Prodejce totiž odpovídá za zboží až do jejího doručení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.