Společnost


Sivák Josef

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3396Po zaplacení není dodané zboží - více jak 8. dní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2014, před 11 lety

Lukáš Boček

Znění stížnosti

Dobrý den,

po více jak 8 dnech, po zaplacení nemám zakoupené zboží doma a ani nemám stav objednávky.


Produkt

Nákup hraček


Požadované řešení

Okamžité odeslání produktu / vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2014 16:46, před 11 lety

Pokud byla doba plnění ujednána, nesplněním dodání v této době se prodávající ocitl v prodlení. V takovém případě je nutné prodávajícímu určit dodatečnou přiměřenou lhůtu ke splnění povinnosti. Po marném uplynutí této lhůty lze od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2015 17:21, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.