Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
bohužel i já, mám velice špatnou zkušenost s centrem est.péče
Platan Clinique a to ohledně nevrácené částky 14000,- za uznanou reklamaci ošetření přístrojem Liposonix. Tuto událost řeším s klinikou Platan již od března tohoto roku a zatím žádný výsledek, jen samé omluvy a prosby o strpení, že je chyba na fakturačním oddělením. Bohužel komunikace je možná pouze s paní Pospíšilovou, vedoucí zákaznického servisu. Jiná možnost komunikace neexistuje!!
Pan Brázdil,jednatel společnosti, e-maily ignoruje.
Tato situace je úplně stejná, jako popisují i jíné nespokojené zákaznice s touto klinikou(centrem).
Je velmi smutné,že toto centrum, které se prezentuje jako
"špičkové"se chová takto arogantně ke svým zákazníkům.
Kdyby se jednalo o pár korun, tuto záležitost bych přešla,
ale tato částka je vysoká.
ošetření přístrojem Liposonix
Prosím o pomoc ohledně řešení tohoto problému tj.,vrácení částky 14000,-kč.
|
Tweet |
V případě, že má společnost vracet částku z důvodu odstoupení od smlouvy v rámci reklamačního řízení, pak platí, že celá reklamace má být vyřízena do 30 dnů od uplatnění reklamace. V této lhůtě je společnost povinna vyplatit částku spotřebitelce tak, aby s ní mohla skutečně disponovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den paní Kubíková
Velice se omlouváme za vzniklé potíže. Děláme co je v našich silách, abychom tuto situaci vyřešili co nejdříve. Jednatel společnosti je bohužel časově vytížen a nemá možnost řešit reklamace, proto máme zákaznické centrum které s Vámi komunikuje.
Děkujeme za pochopení.
Petra Holanová
Elimat investment s.r.o.
Dobrý den,
děkuji paní Petře Holanové za odpověď, ale asi stížnost řádně
nepřečetla, neboť já si stěžuji právě na špatnou komunikaci se
zákaznickým centrem, které za 4 měsíce nic nevyřešilo.
Pan jednatel není jediný člověk, který je zaneprázdněný,
mě též nebaví trávit čas komunikací a doprošování se o vrácení
peněz. Tak asi panu jednateli moc na jménu kliniky nezáleží.
Do dnešního dne, nebylo zákaznické centrum schopné,
napsat, z jakého důvodu tato situace není stále vyřešená.
Ani nyní, se paní Holanová nevyjádřila, kde je zakopaný pes.
Určitě ví, kde je zádrhel.
S pozdravem Kubíková Lenka
Dnes byla paní Kubíkové poslána celá částka na její účet.
Děkujeme za trpělivost.
Petra Holanová
Elimat investmest s.r.o.
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Dobrý den,
chtěla bych poděkovat dTestu, za pomoc při řešení mého případu se
společností Elimat investmest s.r.o. Bez Vás bych se bohužel vrácené částky nedočkala.Moc děkuji.
S pozdravem Kubíková Lenka.