Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.4.2019 jsem objednala 2 ks zboží a zaplatila přes PayPal. Dne 10.5. jsem obdržela zprávu - omluvu, že 1ks z mé objednávky je vyprodaný. Po nějaké době dorazil zbylý objednaný 1ks zboží.
Posílala jsem dotaz na vrácení peněz (27.5.), po výzvě z Alabo pak následně i číslo účtu ve formě IBAN (12.6.). Peníze za zaplacené a nedodané zboží mi dosud nebyly vráceny (tj. do 9.7.2019).
Nedodané zboží: Šortky Pierre Cardin Geo Printed Chino Shorts Mens, Model: 47823102, Velikost: S, Počet kusů: 1, cena po slevě 10%: 328·0,9=295 (Kč)
Požaduji vrátit zaplacenou částku za nedodané zboží v hodnotě 295,- Kč.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na částečném zrušení smlouvy, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce peněžní prostředky v souladu s tím, jak bylo mezi ním a spotřebitelkou ujednáno. Pokud prodávající takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o částečném zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.