Společnost


Alabo s.r.o.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33965Nevrácení peněz za nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2019, před 6 lety

Martina Rosígová

Znění stížnosti

Dne 15.4.2019 jsem objednala 2 ks zboží a zaplatila přes PayPal. Dne 10.5. jsem obdržela zprávu - omluvu, že 1ks z mé objednávky je vyprodaný. Po nějaké době dorazil zbylý objednaný 1ks zboží.
Posílala jsem dotaz na vrácení peněz (27.5.), po výzvě z Alabo pak následně i číslo účtu ve formě IBAN (12.6.). Peníze za zaplacené a nedodané zboží mi dosud nebyly vráceny (tj. do 9.7.2019).


Produkt

Nedodané zboží: Šortky Pierre Cardin Geo Printed Chino Shorts Mens, Model: 47823102, Velikost: S, Počet kusů: 1, cena po slevě 10%: 328·0,9=295 (Kč)


Požadované řešení

Požaduji vrátit zaplacenou částku za nedodané zboží v hodnotě 295,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2019 05:56, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na částečném zrušení smlouvy, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce peněžní prostředky v souladu s tím, jak bylo mezi ním a spotřebitelkou ujednáno. Pokud prodávající takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o částečném zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2019 09:07, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.