Společnost


Angel Systems s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3397Téměř nulová podpora, vyhozené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2014, před 11 lety

Nicole Blankenship

Znění stížnosti

Dobrý den,

v minulosti před x lety jsem našla na netu úžasný hosting pod názvem Angel Hosting, majitel byl pan M. R. - výborný člověk, o hosting se výborně staral, bohužel firmu před dvěma lety prodal, a od té doby je to tragédie. Neřešili pořádně, že jsem měla na serveru viry. Od té doby se stále zhoršuje podpora, došlo to tak daleko, že na znovu spuštění hostingu se čeká nevím jak dlouho, jsou sprostí - poté co jsem jim už řekla co si myslím mi položili telefon - velmi neprofesionální jednání, a to vše za moje peníze, které vyhazuji do vzduchu - slibují a nic nesplní. Slíbili mi plnou podporu pře přechodu na nový hosting, a čeká už 14 dní na migraci emailů. Vůbec to neřeší je jim to jedno.
Stěžuji si na velmi laxní přístup, pomalé jednání, díky němuž vyhazuji za neustálé prodlužování hostingu peníze do vzduchu, za mizernou podporu, nebo- spíš žádnou, a za to, že se nemohu dostat ke svým datům na jejich serverech.

Více info o těchto rádoby podnikatelích zde: http://cn130.com/2013/03/trochu-ze-zakulisi-angel-hostingu/
http://www.n3b.cz/nove-vps-aneb-pad-angel-hostingu/


Produkt

VPS - virtuální server u angel-hosting.cz - problémy při ukončování služeb, záloze dat, a přechodu ke konkurenci, původní majitel: Michal Rudolf


Požadované řešení

Požaduji náhradu škody v podobě finanční kompenzace za nutné opakované prodlužování služeb na serverech angel-hosting.cz díky pomalé a laxní či téměřžádné podpoře firmy Angel Systems s.r.o
Dále za pokládání mi telefonu, odmítání mi spusti server, když je zaplaceno prodloužení atd.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2014 15:36, před 11 lety

Tut situaci nelze právně zhodnotit ze všech hledisek. Jedná se o smlouvu, která není přímo upravena zákonem, proto bude nutné vycházet ze smluvních ujednáních a podpůrně využít ustanovení zákona, která upravují nejbližší smluvní typ. Tedy, služba má být poskytnuta v kvalitě odpovídající smlouvě. Pokud se tak neděje, je nutné uplatnit reklamaci, která by v případě, že se jedná o spotřebitele musela být vyřízena do třiceti dnů od jejího uplatnění. V případě podnikajícího subjektu se uplatní lhůta sjednaná. Nebylo-li možné službu zcela využít, obecně se dá využít nároku na přiměřenou slevu, případně na náhradu škody, která vznikla v důsledku porušení smluvní povinnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 12:47, před 10 lety

Společnost Angel Systems s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.