Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 8.7.jsem volala a ptala se kdy mi přivezou zásilku o které mi řekl vás operátor 4.4.,že bude doručena v pondělí. Jiný operátor 8.7. mi sdělil,že zásilka není kompletní,tak nelze doručit. Když jsem chtěla vědět co chybí,řekl mi že si mám zavolat prodejci!Prodejce mi řekl,že vše odešlo v pořádku a že bude urgovat celou věc.Dnes jsem volala znovu prodejci,ale PPL ještě na jeho email nereagovalo,telefon mu nikdo nezvedl,tak jsem tam zavolala sama.Opetatorka nic nevěděla.Jeji kolega včera nic neudělal!!!Když jsem chtěla jeho jméno, nemůže mi ho říct, jméno nadřízeného, vedoucího, také nemůže sdělit!!!Kde to žijeme.Copak tady není nikdo za nic zodpovědný? Ji
Dodejte mi co máte a já si s prodejcem vyřídím dodání chybějícího zboží,co jste zašantročili, u prodejce a vy si to pak s ním vyřiďte!Divím se, že od vás vůbec někdo chce vaše služby,po přečtení stížnosti. Bych se styděla na vašem místě!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.